کد خبر : 1675318 | 06 فروردين 1399 ساعت 22:16 | 14.9K بازدید | 0 دیدگاه

زمان تعیین تکلیف درباره ادامه سری آ مشخص شد

گاتزتا دلو اسپورت مدعی شد که در اواسط ماه می درباره ادامه رقابت های سری آ تصمیم‌گیری خواهد شد.

زمان تعیین تکلیف درباره ادامه سری آ مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، ایتالیا به یکی از کشورهای کانون شیوع ویروس کرونا تبدیل شده و در روز تعداد زیادی جان خود را به خاطر ابتلا به این ویروس از دست می دهند. از طرف دیگر به نظر می‌رسد که اوضاع روز به روز در حال بدتر شدن است؛ موضوعی که باعث به وجود آمدن یک نگرانی بزرگ در این کشور و البته سایر نقاط اروپا شده است.

 

شیوع گسترده ویروس کرونا در ایتالیا مسابقات فوتبال باشگاهی این کشور یعنی سری آ را نیز تحت تاثیر خود قرار داده است چرا که باعث به تعلیق درآمدن این بازی ها شده است؛ همچنین اوضاع پیچیده این کشور سبب شده که زمان دقیق از سرگیری‌های این رقابت‌ها مشخص نباشد.

 

 

1484257

 

 

طی روزهای اخیر شایعاتی درباره لغو کامل مسابقات سری آ در صورت ادامه پیدا کردن این شرایط به گوش رسید. حالا و در همین رابطه نشریه گاتزتا دلو اسپورت ایتالیا مدعی شد در صورت بهتر نشدن اوضاع تا اواسط ماه می، رقابت های سری آ بدون تعیین تیم قهرمان به پایان خواهد رسید. تیم های بالای جدول به رقابت های اروپایی خواهند رفت و هیچ تیمی به دسته پایین تر سقوط نمی کند، و فصل آینده، این مسابقات با حضور ۲۲ تیم برگزار خواهد شد

 

حالا باید منتظر ماند و دید که تا چه میزان ادعای گاتزتا دلو اسپورت به واقعیت می پیوندد و اینکه آیا رقابت های سری آ به طور کامل لغو خواهد شد یا خیر؟

دیدگاه‌ها