کد خبر : 1675320 | 06 فروردين 1399 ساعت 22:42 | 10K بازدید | 0 دیدگاه

کاناوارو و ناامیدی از آغاز زود مسابقات فوتبال در اروپا

فابیو کاناوارو، سرمربی ایتالیایی تیم گوانگژو چین معتقد است که رقابت های فوتبال در اروپا به این زودی از سر گرفته نخواهد شد.

کاناوارو و ناامیدی از آغاز زود مسابقات فوتبال در اروپا

به گزارش "ورزش سه"، رقابت های باشگاهی در سراسر اروپا به دلیل اپیدمی ویروس کرونا به حالت تعلیق درآمده است. با این وجود به نظر می رسد که وضعیت ایتالیا و اسپانیا نسبت به سایر کشورهای قاره سبز در رابطه با شروع به ویروس کرونا وخیم تر باشد.

 

وضعیت نه چندان خوب اسپانیا و ایتالیا باعث شده فابیو کاناوارو اعتقاد داشته باشد که به این زودی‌ها مسابقات سری آ، لالیگا و به طور کلی اروپا از سر گرفته نخواهد شد. او در این باره گفت: " مشخص نیست که در کم تر از یک ماه چه اتفاقی در جهان در حال رخ دادن است. من فکر می‌کنم که مدت طولانی طول خواهد کشید تا این ویروس در ایتالیا و اسپانیا از بین برود. فکر می کنم که بازگشت فوتبال اروپا قبل از پایان فصل امری دشوار خواهد بود."

 

 

1485951

 

 

فابیو کاناوارو درباره وضعیت چین و مشخصا گوانگژو نیز گفت: " ویروس در گوانژو تحت کنترل قرار گرفته و زندگی در حال بازگشت به شرایط عادی است. محدودیت وجود ندارد و تنها ۱۴ روز در خانه ماندیم. ماندن در خانه امری ضروری است چرا که این گونه ما برای آلوده شدن افراد بیشتر، به ویروس اجازه نخواهیم داد."

دیدگاه‌ها