کد خبر : 1675381 | 07 فروردين 1399 ساعت 13:55 | 8.4K بازدید | 0 دیدگاه

خانواده ستاره ایرانی در ترابزون اسپور

گزارش fanatic از استرس کرونایی مجید حسینی

آخرین گزارش ها از ستاره ایرانی ترابزون اسپور نشان می دهد تلاش های او برای تامین مایحتاج مورد نیاز بستگانش در بحران کروناویروس ادامه دارد.

گزارش fanatic از استرس کرونایی مجید حسینی

به گزارش "ورزش سه"، بعد از این که 61saat در گزارشی از نگرانی های گسترده مجید حسینی در اردوی ترابزون و تماس های مکرر او با خانواده اش در ایران پرده برداشت امروز سایت fanatic مدعی شد مدافع ایرانی ترابزونی ها بستگان نزدیکش در این بندر کنار او حضور دارند.


در گزارش سایت fanatic آمده است:« نگرانی های مجید حسینی مختص به پدر و مادرش نیست چون آنها در کنار او در ترابزون حضور دارند اما حتی این اتفاق هم باعث نشده تا نگرانی های او از شیوع کروناویروس در ایران برطرف شود چون تماس های مکرر او برای کمک به بستگان نزدیک ادامه دارد».


نویسنده fanatic با اشاره به این که شیوع کروناویروس در شهرهای شمالی ایران سرعت زیادی به خود گرفت مدعی شد آخرین اطلاعات حاکی است مدافع ایرانی ترابزون اسپور سخت در تلاش برای فراهم کردن مایحتاج پزشکی بستگان و هموطنان خود در استان های شمالی ایران است به همین خاطر در روزهای قرنطینه نیز فعالیت های او در کنار خانواده اش که در ترابزون حضور دارند، کمتر نشده است.

دیدگاه‌ها