کد خبر : 1675599 | 09 فروردين 1399 ساعت 15:00 | 22.4K بازدید | 2 دیدگاه

کلوپ: لیورپول به خاطر کرونا به اتلتیکو باخت

یورگن کلوپ می‌گوید نگرانی و سردرگمی ناشی از شیوع ویروس کرونا عاملی بوده که نگذاشته تیمش را برای دیدار با اتلتیکو به خوبی آماده کند و یکی از دلایل شکست لیورپول همین بوده.

کلوپ: لیورپول به خاطر کرونا به اتلتیکو باخت

به گزارش "ورزش سه"، یورگن کلوپ سرمربی لیورپول می‌گوید نگرانی و سردرگمی ناشی از اخبار شیوع ویروس کرونا بر روی روند آماده‌سازی تیم او برای دیدار با اتلتیکو مادرید در لیگ قهرمانان اروپا تاثیر گذاشته و به شکست لیورپولی‌ها و حذف آنها از این رقابتها منجر شده است.

 

1487831

 

حدود دو هفته پیش، اتلتیکو مادرید به لیورپول سفر کرد و در بازی برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان شاگردان کلوپ را 3-1 شکست داد تا در مجموع دو بازی رفت و برگشت، با نتیجه 4-2 به پیروزی رسیده و قهرمان دوره قبلی را حذف کند. بازی دو تیم در آنفیلد در نود دقیقه با پیروزی 1-0 لیورپول به پایان رسید ولی به دلیل پیروزی 1-0 اتلتیکو در زمین خود کار به وقتهای اضافه 30 دقیقه‌ای کشیده شد تا در نهایت اتلتیکو با نتیجه 3-2 پیروز شود.

 

یورگن کلوپ درباره این مساله گفت:" یادم می‌آید که همه ما از وضعیت ویروس کرونا در نقاط مختلف دنیا خبر داشتیم هر چند در انگلیس هنوز کسی زیاد به این مساله اهمیت نمی‌داد. من روز دوشنبه از خواب بیدار شدم و اخبار مادرید را خواندم که قرار شده مدارس و دانشگاه‌ها را تعطیل کنند. در این شرایط روند آماده‌سازی تیم برای آن بازی خیلی عجیب شده بود".

 

1487832

 

سرمربی آلمانی لیورپول در ادامه صحبتهایش اضافه کرد:" من معمولا وقتی تیمم را آماده می‌کنم به اتفاقاتی که در اطرافم می‌افتد توجه نمی‌کنم و می‌توانم خودم و تیمم را از همه تاثیرات بیرونی ایزوله کنم ولی راستش را بخواهید آن شرایط خیلی دشوار بود".

 

 

دیدگاه‌ها