کد خبر : 1675606 | 09 فروردين 1399 ساعت 16:00 | 8.9K بازدید | 0 دیدگاه

پاسخ به دعوت اسطوره تنیس اسپانیا

آلونسو و کاسیاس، همراه نادال در مبارزه با کرونا

دعوت رافائل نادال از ستاره‌های ورزشی برای کمک به مبارزه با ویروس کرونا با حمایت چند ستاره بزرگ اسپانیایی از جمله فرناندو آلونسو و ایکر کاسیاس مواجه شده.

آلونسو و کاسیاس، همراه نادال در مبارزه با کرونا

به گزارش "ورزش سه"، رافائل نادال اسطوره بزرگ  دنیای تنیس چندی پیش از ستاره‌های ورزش دنیا خواست به همراه او در چالشی برای جمع‌آوری کمک مالی و کمک به صلیب سرخ برای مبارزه با ویروس کرونا شرکت کنند.

 

بعد از درخواست نادال چند چهره بزرگ ورزشی از جمله فرناندو آلونسو، قهرمان سابق رقابت های فرمول یک در این چالش شرکت کردند. در دنیای فوتبال هم ایکر کاسیاس، سنگربان کارکشته اسپانیایی و کاپیتان اسپانیا در زمان فتح جام جهانی به این چالش پاسخ مثبت دادند.

 

1487845

 

درحالیکه فصل رقابت های تنیس هم مثل رقابت های فوتبال و همه رشته‌های ورزشی متوقف شده، نادال در حال حاضر در شهر زادگاهش پورتو کریستو حضور دارد. او در شروع چالش خود به همراه پائو گاسول، ستاره اسپانیایی NBA در مقابل دوربین قرار گرفت و از ستاره‌های ورزشی خواست برای کمک به صلیب سرخ در مبارزه با کرونا به آنها ملحق شوند هدف این چالش را جمع‌آوری 11 میلیون یورو کمک اعلام کرد.

 

1487849

 

نادال سپس در یک پست توییتری نوشت:" در این شرایط که برای همه تازگی دارد، من بعد از فکر کردن زیاد به این نتیجه رسیدم که شما مردم اسپانیا هیچوقت ما ورزشکاران را تنها نگذاشته‌اید. شما همیشه در لحظات خوب و لحظات دشوار در کنار ما بوده‌اید. ما حالا در همکاری با صلیب سرخ سعی می‌کنیم به آنها کمک کنیم تا در برنامه‌هایی مثل تامین تجهیزات پزشکی و ساخت زیرساخت های بیمارستانی راحت‌تر اقدام کنند. هدف ما مشخص است: جمع‌آوری 11 میلیون یورو برای کمک به یک میلیون و سیصد و پنجاه نفر. ما می‌دانیم همه ورزشکاران اسپانیایی گرد هم آمده و به ما برای رسیدن به این هدف کمک خواهند کرد".

 

دیدگاه‌ها