کد خبر : 1675708 | 10 فروردين 1399 ساعت 11:00 | 12.1K بازدید | 0 دیدگاه

پوچتینو مانع انتقال کوتینیو به تاتنهام بود

ایجنت فیلیپ کوتینیو می‌گوید علت عدم انتقال او به تاتنهام در فصل گذشته تنها این بوده که مائوریسیو پوچتینو سرمربی وقت اسپرز علاقه‌ای به حضور او در تیمش نداشته.

پوچتینو مانع انتقال کوتینیو به تاتنهام بود

به گزارش "ورزش سه"، آینده فیلیپ کوتینیو که در حال حاضر به صورت قرضی از بارسلونا به بایرن مونیخ منتقل شده در هاله‌ی از ابهام قرار دارد. جالب اینجا است که فصل گذشته هم کوتینیو شرایط مشابهی داشت و مشخص نبود که در پنجره نقل و انتقالات تابستانی چه در انتظار او خواهد بود.

 

البته سال گذشته در حالی که به تابستان نزدیک می‌شدیم شکی باقی نمانده بود که بارسلونا دیگر تمایلی به حفظ کوتینیو ندارد. این در حالی بود که کاتالان‌ها هجده ماه قبل از آن برای به خدمت گرفتن  بازیکن برزیلی 150 میلیون یورو پرداخت کرده بودند.

 

1487925

 

بارسلونا سال گذشته اعلام کرده بود که حاضر است کوتینیو را به صورت قرضی واگذار کند و چند تیم لیگ برتری خواهان استفاده از این فرصت شدند که حالا مشخص شده در این میان احتمال پیوستن کوتینیو به تاتنهام بیشتر بوده. ولی در نهایت چنین اتفاقی نیفتاد تا کوتینیو راهی بایرن مونیخ شود. ایجنت کوتینیو حالا برای اولین بار می‌گوید که ادعاها درباره عدم توافق مالی کوتینیو با تاتنهام دروغ است و تنها علت، عدم تمایل پوچتینو به حضور او در تیمش بوده است.

 

کیا جورابچیان، مدیر برنامه‌های کوتینیو در این باره به میرر گفت:" فیلیپ کوتینیو با دنیل لوی رئیس باشگاه تاتنهام هیچ مساله‌ای ندارد و هر کس چیزی غیر از این بگوید دروغ گفته است. قرار و مدارهای ما با تاتنهام به دلیل مسائل مالی به بن بست نرسید. مشکل این بود که سرمربی وقت اسپرز، مائوریسیو پوچتینو علاقه‌ای به جذب کوتینیو نداشت".

 

1487924

 

امسال هم انتظار می‌رود کوتینیو در انتهای فصل، بایرن مونیخ را ترک کرده و راهی تیم دیگری شود. امسال هم از تاتنهام به عنوان یک گزینه برای او یاد شده و با توجه به اینکه سرمربی امسال اسپرز، مورینیو بر عکس پوچتینو به کار کردن با ستاره‌های نام‌آشنا علاقه دارد اصلا بعید نیست که فصل آینده شاهد حضور کوتینیو در تاتنهام باشیم.

 

دیدگاه‌ها