کد خبر : 1676329 | 14 فروردين 1399 ساعت 20:02 | 28.8K بازدید | 0 دیدگاه

طرفداران بلاروسی استادیوم را تحریم کردند؛

آخرین لیگ زنده اروپایی در آستانه تعطیلی (عکس)

طرفداران چند تیم بزرگ لیگ بلاروس اعلام کردند که تا زمان رفع مشکل بیولوژیکی، به استادیوم نخواهند رفت و بازی ها باید به صورت موقت تعطیل شوند.

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که از هفته های پیش لیگ های بزرگ و کوچک در قاره سبز به تعطیلی کشیده شده‌اند اما بازی های لیگ بلاروس همچنان ادامه داشته اند. اما حالا در پی شیوع هرچه بیشتر ویروس کرونا، طرفداران تیم های مختلف با انتشار بیانیه هایی از فدراسیون فوتبال خواسته‌اند که بازی ها را لغو کنند و همچنین عنوان کرده اند که تا زمان پایان این مشکل بیولوژیک، به استادیوم نخواهند رفت.

 

طرفداران تیم شاختار سولیگورک و به خصوص گروه افراطی و بزرگ Neman Grodno آغازگر این تحریم بوده‌اند. در بیانیه آن ها آمده که فدراسیون فوتبال بلاروس باید جسارت داشته باشد و تصمیم به تعطیلی مسابقات بگیرد، همانطور که دیگر کشورها چنین کاری انجام داده اند.

 

لیگ بلاروس برخلاف دیگر لیگ های اروپایی، از ماه مارچ کار خود را آغاز کرده و به گزارش یک وبسایت ورزشی این کشور دستور به عدم تعطیلی، از طرف رئیس جمهور الکساندر لوکاشنکو بوده است. چرا که حالا لیگ این کشور از نظر رسانه ای مورد توجه تلویزیون های داخلی و خارجی قرار گرفته و همچنین در معرض سود چند میلیارد دلاری سایت های پیش بینی است که درآمد هنگفتی برای این دولت دارند.

 

1488588

 

این در حالی است که در بازی هفته گذشته این تیم به تماشاگران ژل ضد عفونی داده و از آن ها تست دمای بدن نیز گرفته شد اما تعداد بسیار کمی از طرفداران، ماسک و دستکش در اختیار داشتند.

 

با این تفاسیر باید دید سرانجام مسئولان فوتبال این کشور تصمیم به تعطیلی لیگ خواهند گرفت یا نه. اما باتوجه به بیانیه های اخیر و همچنین تاکید اتحادیه بازیکنان حرفه ای فوتبال، آن ها چاره ای جز این نداشته باشند.

دیدگاه‌ها