کد خبر : 1676394 | 15 فروردين 1399 ساعت 13:09 | 12.4K بازدید | 0 دیدگاه

رد پیشنهاد تخفیف گالاتاسارای به خاطر کرونا؛

رادامل فالکائو در دوراهی الهلال و السد! (عکس)

رادامل فالکائو پیشنهاد باشگاه گالاتاسارای برای کاهش قراردادش در پی تعطیلی فوتبال و پایین آمدن درآمد باشگاه را رد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه گالاتاسارای به بازیکنان شاخص خود پیشنهاد داد تا بخشی از قرارداد خود را به خاطر شیوع ویروس کرونا ببخشند که حالا مشخص شده رادامل فالکائو با این پیشنهاد مخالفت کرده است. مهاجم کلمبیایی که با سروصدای زیاد به گالا پیوست، در روزهای نخست حضور در تمرینات این تیم دچار مصدومیت شد و چند بازی را از دست داد اما پس از بازگشت به ترکیب، عملکرد خوبی را نشان داد و نقش پررنگی در بازگشت زردوقرمزها به جمع مدعیان داشت.

 

باتوجه به احتمال تعطیلی کامل مسابقات در فصل 2019-20 برخی از تیم ها به دنبال خرید بازیکن برای فصل آینده هستند و شنیده ها از روزنامه های ترکیه ای حاکی از آن است که پیشنهاداتی از تیم های حوزه خلیج فارس به رادامل فالکائو ارائه شده است. باشگاه الهلال عربستان و السد قطر دو مشتری پروپاقرصی هستند که با هدایت ژاوی و لوچسکیو برای خرید این بازیکن به نبرد باهم می‌پردازند.

 

1488648

 

به نظر می‌رسد فالکائو با پیشنهاد 10 میلیون یورویی از سوی السد موافقت کرده و تمایل دارد به این تیم ملحق شود. این در حالی است که او تا پایان سال 2022 با گالاتاسارای قرارداد دارد و هرگونه انتقال منوط به رضایت این باشگاه ترک است.

دیدگاه‌ها