کد خبر : 1676599 | 16 فروردين 1399 ساعت 14:33 | 3.3K بازدید | 0 دیدگاه

فدراسیون بلاروس: دلیلی برای تعطیلی لیگ وجود ندارد

سرگِی ژاردتسکی، دبیرکل فدراسیون فوتبال بلاروس، اعلام کرد که علی رغم شیوع ویروس کرونا، دلیلی برای تعلیق فوتبال این کشور وجود ندارد.

فدراسیون بلاروس: دلیلی برای تعطیلی لیگ وجود ندارد

به گزارش "ورزش سه"، شیوع ویروس کرونا باعث متوقف شدن برگزاری رقابت های ورزشی در سراسر دنیا شده اما لیگ برتر فوتبال بلاروس همچنان در جریان است. این در حالی است که تاکنون 351 مورد ابتلا به کرونا در این کشور ثبت شده و 4 نفر نیز جان خود را از دست داده اند.

الکساندر لوکاشنکو، رئیس جمهور بلاروس، وحشت ایجاد شده از شیوع کرونا را یک روان پریشی جمعی توصیف کرد و اکنون ژاردتسکی هم تاکید کرد که فدراسیون فوتبال بلاروس قصد ندارد رقابت های سال 2020 که دو هفته از آن سپری شده را متوقف کند.

 

1488902

 

او به ای اس پی ان گفت:" ما شرایط را روزانه بررسی می کنیم. ما کاملا به سیستم درمانی مان ایمان داریم و در حال حاضر دلیلی برای متوقف کردن رقابت ها وجود ندارد. ما درک می کنیم که شرایط در بعضی کشورها بسیار جدی است اما با مشورت با مقامات مربوطه در بلاروس، ما متوجه شدیم که می توانیم در حال حاضر، لیگ را ادامه بدهیم.

تصمیم گیری در مورد اینکه به بازی ها بروند یا نه، برعهده خود تماشاگران است. ما بخشی که مربوط خودمان است را انجام می دهیم و همه اقدامات لازم را در نظر گرفته ایم، مانند وجود ژل های ضدعفونی و حضور پزشکان در ورودی ها برای گرفتن دمای بدن همه تماشاگران."

دیدگاه‌ها