کد خبر : 1676679 | 16 فروردين 1399 ساعت 19:44 | 13.7K بازدید | 0 دیدگاه

جانشین زلاتان در میلان از سری B می آید؟!

بر اساس ادعای نشریه ایتالیایی کوریره دلو اسپورت باشگاه میلان در صورت جدایی زلاتان ابراهیموویچ جانشین او را از سری B ایتالیا جذب خواهد کرد.

جانشین زلاتان در میلان از سری B می آید؟!

به گزارش "ورزش سه"، پس از این که در نقل و انتقالات زمستانی شایعات زیادی درباره آینده زلاتان ابراهیموویچ مطرح شد، این بازیکن تصمیم گرفت که در ۳۸ سالگی به تیم سابق خود برگردد و دوباره پیراهن قرمز و مشکی روسونری را بر تن کند.

 

 

1488493

 

 

زلاتان که بعد از پیوستن به میلان عملکرد نسبتاً خوبی در ترکیب این تیم داشته و در پیشرفت این تیم نقش بسزایی ایفا کرده، حالا در آستانه جدایی از روسونری قرار گرفته است. مشکلات مدیریتی میلان و همچنین عدم توافق برای تمدید قرارداد، این ستاره سوئدی را در آستانه جدایی از میلان قرار داده است. همچنین گفته می‌شود این احتمال وجود دارد که زلاتان ابراهیموویچ به طور کلی از دنیای فوتبال خداحافظی کند.

 

در صورت جدایی زلاتان از میلان، قطعا این تیم نیاز مبرمی به پیدا کردن یک جانشین برای او خواهد داشت. در همه رابطه و بر اساس ادعای نشریه کوریره دلو اسپورت باشگاه میلان قصد دارد برای پر کردن جای خالی زلاتان بعد از جدایی احتمالی، مهاجم ایتالیایی یعنی جانلوکا اسکاماکا را به خدمت بگیرد.

 

 

1488961

 

 

این بازیکن هم اکنون در سری بی و باشگاه آسکولی توپ می‌زند و تا به اینجا در ۲۳ بازی آمار ۷ گل و یک پاس گل را به ثبت رسانده است.

دیدگاه‌ها