کد خبر : 1677118 | 19 فروردين 1399 ساعت 09:45 | 9.7K بازدید | 0 دیدگاه

درس گرفتن یونایتد از لیورپول: مرخصی اجباری موقوف

باشگاه منچستریونایتد اعلام کرد به علت بحران اقتصادی ناشی از کرونا از راه‌حل مرخصی دادن اجباری به کارکنان خود استفاده نخواهد کرد.

درس گرفتن یونایتد از لیورپول: مرخصی اجباری موقوف

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه منچستریونایتد اعلام کرد در حالیکه به دلیل بحران ناشی از شیوع کرونا با مشکلات اقتصادی شدیدی روبرو است ولی مثل برخی دیگر از باشگاه‌های انگلیسی و از جمله لیورپول، از گزینه مرخصی دادن اجباری به کارکنان خود استفاده نخواهد کرد.

 

لیورپول که در روزهای اخیر اعلام کرد کارکنان غیرورزشی خود را با مرخصی اجباری راهی خانه کرده تا از برنامه دولت انگلیس برای دریافت بیمه بیکاری ناشی از کرونا استفاده کنند با انتقادات زیادی مواجه شده است. البته لیورپول دیروز از تصمیم خود منصرف شده و از  هوادارانش بابت این اقدام عذرخواهی کرد.

 

1489431

 

باشگاه منچستریونایتد بعد از اتفاقاتی که در نتیجه تصمیم لیورپول برای به مرخصی اجباری فرستادن کارکنانش و سپس بازگشت از این تصمیم افتاد، اعلام کرد قصد ندارد برای حل بحران مالی خود از گزینه مرخصی اجباری کارکنانش استفاده کند. منچستریونایتد اعلام کرد 900 نیروی کار تمام‌وقت باشگاه در این روزها با اینکه در محل کارشان حضور ندارند حقوق و دستمزدشان را به صورت عادی دریافت خواهند کرد.

 

دیروز اد وودوارد، مدیر اجرایی ارشد منچستریونایتد با ارسال نامه‌ای به کارکنان باشگاه این موضوع را به اطلاع آنها رساند ولی از آن دسته از کارکنان باشگاه یونایتد که در این شرایط قرنطینه قادر به کار از خانه نبوده یا فشار کاری آنها کاسته شده درخواست کرد تا به عنوان نیروی داوطلب به سرویس  خدمات بهداشتی انگلیس یا جوامع محلی خود کمک کنند.

 

دیدگاه‌ها