کد خبر : 1677208 | 19 فروردين 1399 ساعت 15:45 | 6.4K بازدید | 0 دیدگاه

بقیه خارجی ها چیزی فراتر از ما نداشتند

عطایی: فقط سطح ولاسکو بالاتر از مربیان ایرانی بود

سرمربی تیم والیبال جوانان گفت: معتقدم بهترین مربی خارجی که در والیبال ایران کار کرد ولاسکو بود و سایر مربی‌ها چیزی فراتر از مربیان داخلی نبودند.

عطایی: فقط سطح ولاسکو بالاتر از مربیان ایرانی بود

به گزارش ورزش سه، بهروز عطایی،سرمربی تیم‌ ملی والیبال جوانان ایران، درباره وضعیت سرمربی تیم‌ملی و فسخ قرارداد با کولاکوویچ عنوان کرد: به هرحال با  این اتفاقی که رخ داد باعث شد ورزش دنیا تحت تاثیر ویروس کرونا قرار بگیرد در چنین شرایطی هم برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری واقعا کار دشواری است اما باید پذیرفت این مشکل فقط برای ما نیست.

 

وی در ادامه افزود: در حال حاضر برخی از تیم‌ها نیز قراردادشان با کادرفنی تا پایان المپیک ۲۰۲۰ بوده ولی خب برخی تصمیم گرفتند در چنین شرایطی دوباره تمدید کنند و برخی هم مانند ما فسخ کردند. این موضوع بی‌شک تحت تاثیر عملکرد کادرفنی در سال‌های گذشته و همچنین وضعیت اقتصاد کشورها بستگی دارد.

 

عطایی در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنید برای ادامه کار با کادر فنی ایرانی مناسب‌تر است یا خارجی؟ گفت: من نمی‌خواهم در این زمینه الان صحبتی کنم. به هر حال فدراسیون تصمیم‌گیری نهایی و لازم را انجام خواهد داد. ولی امیدوارم هر اتفاقی که رخ خواهد داد به سود والیبال ایران باشد. ما هم در کشورمان نیروی‌های خوب داریم هم می‌توانیم از مربیان خارجی استفاده کنیم.‌ 

 

عطایی در پایان گفت: معتقد هستم بهترین مربی خارجی که در والیبال ایران کار کرد ولاسکو بود و سایر مربی‌ها چیزی فراتر از مربیان داخلی نبودند.

دیدگاه‌ها