کد خبر : 1677471 | 21 فروردين 1399 ساعت 09:25 | 12.9K بازدید | 0 دیدگاه

بنو کوئه

اینترمیلان می‌تواند مسی را جذب کند

بنو کوئه، ستاره سابق اینترمیلان می‌گوید این باشگاه ایتالیایی می‌تواند لیونل مسی ابرستاره آرژانتینی بارسلونا را جذب کند.

اینترمیلان می‌تواند مسی را جذب کند

به گزارش "ورزش سه"، بنو کوئه، هافبک فرانسوی سابق باشگاه اینترمیلان در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا نراتزوری می‌تواند ابرستاره آرژانتینی بارسلونا، لیونل مسی را به میلان منتقل کند، می‌گوید اینتر چنین توانی را دارد و انتقال مسی به این باشگاه انجام‌شدنی است.

 

1489826

 

از زمانی که رئیس سابق باشگاه اینترمیلان، ماسیمو موراتی اخیرا اعلام کرد که انتقال مسی به اینتر، یک رویای ممنوعه نیست، شایعات درباره انتقال او به میلان بیش از پیش مطرح شده است. مسی در حال حاضر با بارسلونا تا سال 2021 قرارداد دارد ولی آینده او در نوکمپ هنوز کاملا روشن نیست و این واقعیت که او در فصل جاری چندین بار با مدیریت باشگاه کاتالان به مشکل برخورده شک و شبهه‌ها نسبت به آینده‌اش در بارسا را افزایش داده است.

 

بنو کوئه، ستاره سابق اینتر که در فصل 1997-1998 با این تیم قهرمان سوپرجام یوفا شده در یک مصاحبه اینستاگرامی درباره مسی و اینتر گفت:" بله در اینکه اینترمی‌تواند مسی را جذب کند هیچ شکی نیست. رئیس باشگاه استیون ژانک توان مالی و جاه‌طلبی لازم برای چنین کاری را دارد. او رئیسی با فکرهای بزرگ".

 

مسی که در سال 2001 از باشگاه محبوب دوران کودکی‌اش، نیوولز اولدبویز آرژانتین به بارسلونا ملحق شده در فصل جاری برای بارسلونا مثل همیشه درخشان ظاهر شده و پیش از وقفه ایجاد شده بر اثر بحران اپیدمی کرونا برای کاتالانها 24 گل به ثمر رسانده بود.

 

1489622

 

دیدگاه‌ها