کد خبر : 1677485 | 21 فروردين 1399 ساعت 10:56 | 7.5K بازدید | 0 دیدگاه

مخالفت ایجنت اوزیل با کاهش دستمزد بازیکنان

مدیر برنامه‌های مسوت اوزیل ستاره آرسنال از فوتبالیست‌های شاغل در لیگ برتر خواست با پیشنهاد کاهش 30درصدی دستمزدهایشان موافقت نکنند.

مخالفت ایجنت اوزیل با کاهش دستمزد بازیکنان

به گزارش "ورزش سه"، مدیر برنامه‌های مسوت اوزیل، ستاره آلمانی و ترک‌تبار آرسنال، دکتر ارکوت سوغوت از فوتبالیست‌های شاغل در لیگ برتر انگلیس خواست با پیشنهاد فعلی مبنی بر کاهش 30درصدی دستمزدهایشان با هدف کمک به باشگاه‌ها در مواجهه با بحران کرونا موافقت نکنند. سوغوت می‌گوید به جای کاهش دستمزدها با به تعویق افتادن تاریخ پرداخت دستمزدها موافق است.

 

1481779

 

سازمان لیگ برتر هفته گذشته اعلام کرد باشگاه‌های این لیگ موافقت کرده‌اند که در مورد کاهش سی درصدی دستمزد بازیکنان‌شان با آنها مشورت و مذاکره کنند. این پیشنهاد در انگلیس با مخالفت‌هایی روبرو شده و از جمله گری نویل با انتقاد از آن اعلام کرد فوتبالیست‌ها باید خودشان مقداری از دستمزدشان را ببخشند نه اینکه دستمزدشان از طرف باشگاه‌ها به شکل دستوری کاهش پیدا کند. وین رونی هم با این پیشنهاد مخالفت کرده و گفت در حال حاضر  بهترین راه برای مبارزه با بحران چنین اقدامی نیست.

 

مدیر برنامه‌های مسوت اوزیل هم با انتقاد از این پیشنهاد گفت:" البته بحران فعلی باعث شده شرایط برای همه دشوار شود ولی حالا وقت آن است که باشگاه‌ها با بازیکنان‌شان و مدیران برنامه‌های آنها مستقیما صحبت کنند تا راهی برای حل این مساله پیدا شود. دقیقا همان اتفاقی که در حال حاضر نمی‌افتد. بهترین گزینه در حال حاضر تعویق زمان پرداخت دستمزدها است. این می‌تواند نقطه شروع باشد".

 

1489840

 

دکتر ارکوت سوغوت در ادامه گفت:" بازیکنان و باشگاه‌ها درباره تعویق زمان دستمزدها می‌توانند خیلی سریع به توافق برسند. به این ترتیب باشگاه‌ها مطمئن می‌شوند که دست‌کم تا سه ماه آینده از نظر مالی با مشکل مواجه نخواهند شد. به این ترتیب همه از این معامله سود خواهند کرد".

 

دیدگاه‌ها