کد خبر : 1677500 | 21 فروردين 1399 ساعت 12:24 | 13.3K بازدید | 0 دیدگاه

بارسلونا و رد شانس جذب ستاره برزیلی چلسی

به نظر می رسد بارسلونا علاقه ای به خرید ویلیان، ستاره برزیلی چلسی ندارد.

بارسلونا و رد شانس جذب ستاره برزیلی چلسی

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد ویلیان، وینگر باتجربه و برزیلی چلسی با این تیم در پایان فصل جاری به اتمام خواهد رسید و این بازیکن خودش چند روز قبل رسما اعلام کرد مذاکرات او برای تمدید قرارداد با آبی های لندن به نتیجه نرسیده و روزهای جدایی او از چلسی به زودی فرا می رسد.

 

1451656

 

بارسلونا که در سال های اخیر چند بار برای خرید ویلیان دست به اقدام زده و با چلسی وارد مذاکره شده بود، یکی از مقصدهای احتمالی این بازیکن محسوی می شد، اما نشریه آ.اس اذعان داشت بلوگرانا دیگر علاقه ای به جذب ویلیان نداشته و اگرچه می تواند به رایگان او را جذب کند، اما ترجیح می دهد دستمزد این بازیکن را صرف سرمایه گذاری روی بازیکن جوان تری کند.

 

ویلیان در حال حاضر 31 ساله بوده و تنها در صورت عقد قراردادی سه ساله راهی تیم دیگری خواهد شد. در واقع مشکل اصلی او با چلسی در مورد عدم توافق نیز همین دلیل بوده و چلسی حاضر است قرارداد ویلیان را دو فصل تمدید کند، اما ستاره برزیلی تنها خواهان قراردادی سه ساله بوده است. بارسلونا قصد دارد در تابستان پیش رو برای جذب گزینه های جوان تری اقدام کند و دستمزد احتمالی به ویلیان را به آنها اختصاص دهند. این نشریه همچنین ادعا کرد از بین آرسنال یا تاتنهام یکی مقصد بعدی ویلیان خواهد بود.

دیدگاه‌ها