کد خبر : 1677542 | 21 فروردين 1399 ساعت 15:41 | 8.7K بازدید | 0 دیدگاه

گل به السد و گل‌گهر را دوست دارم؛

ترابی: همه پرسپولیسی‌ها گل‌محمدی را می‌خواستند

ستاره پرسپولیس می‌گوید تمام بازیکنان این تیم روی یحیی گل‌محمدی برای جانشینی کالدرون اتفاق نظر داشتند.

ترابی: همه پرسپولیسی‌ها گل‌محمدی را می‌خواستند

به گزارش "ورزش سه"، مهدی ترابی بعد از انتخاب به‌عنوان برترین بازیکن لیگ برتر از نگاه برنامه نوروز فوتبالی شبکه ورزش، در گفت‌وگویی اظهار کرد: در تیم پرسپولیس همه با هم تلاش می‌کنیم و با کمک هواداران می‌توانیم موفقیت‌ها را به دست بیاوریم. این پرسپولیس بود که موجب شد که خوش بدرخشم و امیدوار هستم در ادامه فصل که بازی‌ها برگزار می‌شود، دوباره خوش بدرخشم.

 

او درباره تمجید بیشتر بازیکنان پرسپولیس از عملکردش ابراز کرد: شاید به این خاطر بوده که بیشتر از بقیه دیده شدم ولی چنین اتفاقی کار جمعی با کمک کادر فنی، اعضای داخل باشگاه، بازیکنان و ... بوده و همه لطف داشتند که اسم من را گفتند.

 

ستاره پرسپولیس درباره اینکه کدام گل خود را بیشتر از همه دوست دارد، عنوان کرد: دو گل را بیشتر از همه دوست دارم؛ گل به السد قطر در مسابقه‌ای که متاسفانه حذف شدیم، شیرینی خاص خود را نداشت. اگر در آن بازی صعود می‌کردیم، بهتر می‌شد ولی آن بازی را بخاطر ناداوری از دست دادیم و از آسیا حذف شدیم. گلی هم که در لیگ نوزدهم به گل‌گهر زدم را خیلی دوست دارم.

 

ترابی درباره گل‌های زیبایی که با پای راست می‌زند، گفت: من راست پا هستم و در پست وینگر چپ بهتر بازی می‌کنم و در آن پست می‌توانم در پاس دادن یا شوت زدن موثر باشم. خدا را شکر امسال در این پست بازی کردم و فکر می‌کنم جواب اعتماد کادر فنی را دادم.

 

او با بیان اینکه جذاب‌ترین قاب سال ۹۸ برای من قهرمانی پرسپولیس بود، اظهار کرد: اولین قهرمانی خودم در لیگ برتر را همراه با پرسپولیس تجربه کردم و از طرف دیگر پرسپولیس توانست در قهرمانی هت‌تریک کند که اتفاق مهمی بود.

 

مهاجم پرسپولیس درباره ارزشمندترین بازیکنان این تیم ابراز کرد: همه تیم پرسپولیس ارزشمند هستند و بردن نام یک نفر خیلی سخت است. به نظرم وحید امیری و علی علیپور در خط حمله خیلی تلاش کردند و کمک حال تیم بودند.

 

ترابی نظرش درباره مرد سال پرسپولیس را اینطور گفت: مطمئنا آقا سید(جلال حسینی)؛ ایشان در جمع کردن تیم زحمت کشید و بزرگی کرد. جایگاهی که هستیم با لطف او بوده است.

 

او یادآور شد: یادم می‌آید زمانی که بحث جدایی کالدرون بود و اینکه می‌گفتند می‌ماند یا می‌رود، همه بازیکنان ما روی یک اسم اتفاق نظر داشتند و گفتند اگر کالدرون برود، آقا یحیی بهترین گزینه است. همه بازیکنان روی ایشان اتفاق نظر داشتند. خد ا را شکر آقا یحیی هم این ریسک را کرد و درمدت حضور کم، نتیجه خوبی گرفت. آقا یحیی ارتباط خوبی با بازیکنان دارد و از علم فنی خوبی برخوردار است و کمک کرده تا پرسپولیس صدر جدول باشد.

 

ترابی عنوان کرد: قطعا باید از بزرگی پرسپولیس و هواداران خوبی که در سرما و گرما هیچ‌وقت تیم را در تهران و شهرستان‌ها تنها نگذاشتند، نام ببریم. بزرگی پرسپولیس را همانطور که آقا افشین گفت باید با جمله «تاریخ، تمدن و افتخار» یاد کرد.

 

او ضمن تشکر از کادر درمان برای خدمت‌رسانی به مردم و بیماران ابراز کرد: امیدوار هستم با توکل به خدا و تلاش مردم و توجه به قرنطینه خانگی، کرونا را شکست دهیم.

دیدگاه‌ها