کد خبر : 1677855 | 23 فروردين 1399 ساعت 13:23 | 9.1K بازدید | 0 دیدگاه

حراج پیراهن معروف یورنته برای مبارزه با کرونا

مارکوس یورنته ستاره اتلتیکو مادرید پیراهنی که در دیدار اتلتیکو و لیورپول در آنفیلد به تن کرده بود را برای کمک به مبارزه با ویروس کرونا اهدا کرد.

حراج پیراهن معروف یورنته برای مبارزه با کرونا

به گزارش "ورزش سه"، مارکوس یورنته، ستاره اتلتیکو مادرید پیراهنی که در جریان پیروزی 3-2 این تیم مقابل لیورپول در بازی برگشت این فصل لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه آنفیلد به تن کرده بود را برای کمک به مبارزه با ویروس کرونا اهدا کرد.

 

1490211

 

در دیدار دو تیم در آنفیلد، اتلتیکو موفق شد در یک بازی دراماتیک با نتیجه 3-2 به پیروزی رسیده و در مجموع دو باز ی رفت و برگشت با نتیجه 4-2 از سد لیورپول عبور کرده و قهرمان دوره قبل یعنی شاگردان کلوپ را از دور رقابتها حذف کند.

 

یورنته در آن بازی در اواخر بازی به جای دیگو کاستا وارد زمین شد و موفق شد برای تیمش تاریخسازی کند. یورنته در دقیقه 105 بازی گل پیروزی‌بخش اتلتیکو را وارد دروازه لیورپول کرد و به سمت پرچم کرنر رفت تا با هجوم هم‌تیمی‌هایش شادی کند.

 

1490212

 

یورنته می‌گوید این پیراهن برایش ارزش بسیار زیادی دارد ولی او با هدف کمک به کمپین مبارزه با کرونا در اسپانیا پیراهنش را در اختیار این کمپین گذاشته تا به فروش رسیده و عوایدش خرج مبارزه با این اپیدمی شود.

 

دیدگاه‌ها