کد خبر : 1677860 | 23 فروردين 1399 ساعت 13:45 | 5.3K بازدید | 0 دیدگاه

زانتی: لائوتارو در اینترمیلان ماندگار است

خاویر زانتی نایب‌رئیس باشگاه اینترمیلان می‌گوید لائوتارو مارتینز ستاره آرژانتینی به رغم تلاشهای بارسلونا برای جذب او در اینتر خواهد ماند.

زانتی: لائوتارو در اینترمیلان ماندگار است

به گزارش "ورزش سه"، خاویر زانتی، اسطوره باشگاه اینتر و نایب‌رئیس این باشگاه می‌گوید با وجود ابراز تمایل و تلاشهای بارسلونا برای جذب لائوتارو مارتینز، مهاجم آرژانتینی نراتزوری، لائوتارو در اینتر ماندگار خواهد شد.

 

1490217

 

از مدتی پیش شایعات زیادی درباره انتقال لائوتارو به بارسا در پایان فصل مطرح شده و گفته می‌شود بارسلونا برای ترغیب او برایش دستمزدی به میزان 10 میلیون یورو در سال در نظر گرفته است. اما زانتی، که این روزها نایب‌رئیس باشگاه اینتر است می‌گوید اطمینان دارد که لائوتارو که از او به عنوان یکی از مهم‌ترین بازیکنان باشگاه یاد می‌کند، در اینتر ماندگار خواهد بود.

 

زانتی در این باره گفت:" من تا جایی که می‌دانم لائوتارو در اینتر راضی است و خودش را اینتری می‌داند. ما به او باور داریم و من معتقدم آینده او در اینتر خواهد بود".

 

با اینحال زانتی می‌گوید ایکاردی، دیگر ستاره اینتر که در حال حاضر به صورت قرضی در پاری سن ژرمن بازی می‌کند در بازگشت به اینتر، به احتمال زیاد در این تیم ماندگار نخواهد بود. زانتی در پاسخ به سوالی درباره آینده ایکاردی گفت:" نمی‌دانم. بعید می‌دانم او ماندگار باشد".

 

دیدگاه‌ها