کد خبر : 1678100 | 24 فروردين 1399 ساعت 16:39 | 18.6K بازدید | 1 دیدگاه

آریدو برائیدا:

بارسا گران تر از لائوتارو را هم جذب کرده

مشاور ورزشی سابق بارسلونا معتقد است که این باشگاه مشکلی برای پرداخت رقم فسخ قرارداد لائوتارو مارتینز نخواهد داشت.

بارسا گران تر از لائوتارو را هم جذب کرده

به گزارش "ورزش سه"، لائوتارو مارتینز گزینه اصلی بارسلونا برای تقویت خط حمله محسوب می شود. ستاره 22 ساله آرژانتینی اینتر سخت مورد توجه باشگاه کاتالان قرار گرفته و رسانه های نزدیک به بارسلونا می گویند که این باشگاه قصد دارد برای جذب لائوتارو، بند فسخ 111 میلیون یورویی او را فعال کند.

 

 

1490193

 

 

برخی منابع می گویند که بارسا ابتدا با اینتر وارد مذاکره خواهد شد و حتی حاضر است آرتورو ویدال، ایوان راکیتیچ و کارلس آلنیا را نیز در اختیار نراتزوری قرار دهد. این در حالی است که خاویر زانتی نایب رئیس اینتر، روز گذشته به صراحت گفت که باشگاه ایتالیایی هیچ تمایلی برای از دست دادن لائوتارو ندارد و روی او حساب ویژه ای برای آینده باز کرده است.

شیوع ویروس کرونا و تعطیلی فوتبال باعث شده تا باشگاه ها منابع درآمد خود را از دست بدهند. به همین دلیل احتمالا نقل و انتقالات پیش رو با تحولات زیادی روبرو خواهد شد و شاید دیگر خبری از خریدهای بالای 100 میلیون یورو نباشد و به این ترتیب بارسا نتواند بند فسخ لائوتارو را فعال کند. قرارداد لائوتارو با اینتر تا 2023 اعتبار دارد.

 

 

1490066

 

 

آریدو برائیدا مشاور ورزشی ایتالیایی سابق بارسا اما معتقد است بارسا از هیچ نظر، مشکلی برای پرداخت 111 میلیون یورو برای لائوتارو نخواهد داشت.

او به رادیو "TMW" گفت:« بارسا پیش از این ارقام بالاتری را برای جذب بازیکن پرداخت کرده است. بند فسخ های گران تری نسبت به لائوتارو را هم فعال کرده و مهمتر از همه اینکه، بارسا فوق العاده به لائوتارو علاقه مند است و از نظر من هم او گزینه مناسبی برای خط حمله این تیم خواهد بود.

بارسا می تواند او را به خدمت بگیرد اما از طرفی شرایط فوتبال دنیا پس از کرونا متفاوت خواهد بود و شاید اینتر تصمیم بگیرد لائوتارو را حفظ کرده و قراردادش را تمدید کند. هنوز هیچ چیز مشخص نیست و باید صبور بود.»

 

دیدگاه‌ها