کد خبر : 1678363 | 26 فروردين 1399 ساعت 01:00 | 12.8K بازدید | 0 دیدگاه

پاسخ باشگاه بارسلونا به اتهامات نایب رئیس مستعفی

باشگاه بارسلونا با انتشار بیانیه ای، به اتهامات امیلی روسود، نایب رئیس سابق این باشگاه، پاسخ داد.

پاسخ باشگاه بارسلونا به اتهامات نایب رئیس مستعفی

به گزارش "ورزش سه"، روسود یکی از 6 عضو هیئت مدیره بارسلونا بود که در اعتراض به نحوه مدیریت جوزپ ماریا بارتومئو، چند روز قبل استعفا داد.

او و انریکه تومباس، دیگر نایب رئیس باشگاه، به همراه سیلویو الیاس، ماریا تیکسیدور، جوزپ پونت و یوردی کلاسامیگلیا، مدیران باشگاه، به دلیل اختلاف با بارتومئو از پست‌شان در این باشگاه کناره گیری کردند.

گفته می شود بارتومئو به این افراد اطلاع داده بود که دیگر جایی در تیم مدیران او ندارند و به این ترتیب آنها را به سمت درب خروجی باشگاه هدایت کرده بود. انتخابات ریاست باشگاه سال آینده برگزار می شود و از روسود به عنوان یکی از رقبای بارتومئو نام برده می شود.

این در حالی است که بارتومئو به دلیل رسوایی چند ماه قبل در رابطه با استخدام یک شرکت برای فعالیت به نفع او در شبکه های اجتماعی، تحت فشار است. گفته می شود این شرکت با اکانت های فیک در شبکه های اجتماعی، چهره های مختلف باشگاه از جمله لیونل مسی را مورد انتقاد قرار می داد و در مقابل به بهتر شدن وجهه بارتومئو کمک می کرد.

 

1489907

 

گفته می شود مدیران مستعفی خواهان تغییر سیاست باشگاه و بهتر شدن شرایط ریاست آن بودند؛ در این بین روسود پا را فراتر گذاشته و اعلام کرده بود که فردی در باشگاه، از خزانه برداشت های غیرقانونی انجام می دهد. باشگاه بارسلونا که پیش از این، این اتهام را رد کرده بود، اکنون با انتشار یک بیانیه دیگر، به آن پاسخ داد.

در این بیانیه آمده است:"  در رابطه با اتهامات بی اساسی که توسط آقای امیلی روسود، نایب رئیس سابق باشگاه، در مصاحبه با چند رسانه مطرح شد، هیئت مدیره باشگاه هر اقدامی که بتوان آن را فساد توصیف کرد را رد می کند.

در این رابطه، هیئت مدیره مایل است تاکید کند که در رابطه با این اتهامات، شرکت PriceWaterhouseCoopers که مسئولیت حسابرسی قراردادهای باشگاه با شرکت های مرتبط با شبکه های اجتماعی را دارد، تاکید کرده که کارش هنوز ادامه دارد و هنوز به نتیجه خاصی نرسیده است.

هیئت مدیره توافق کرد که هر زمان که حسابرسی به پایان رسید، نتایج آن منتشر خواهد شد و تصمیمات لازم براساس نتیجه نهایی گرفته خواهد شد."

دیدگاه‌ها