کد خبر : 1678427 | 26 فروردين 1399 ساعت 13:45 | 11.6K بازدید | 0 دیدگاه

لیورپول به دو دلیل برای مانه بهتر از بارسا است

ستاره سابق لیورپول می‌گوید این تیم برای سادیو مانه بهتر از بارسلونا است و مهاجم سنگالی در صورت پیوستن به بارسا باید بر لیونل مسی غلبه کند.

لیورپول به دو دلیل برای مانه بهتر از بارسا است

به گزارش "ورزش سه"، جان آلدریج، ستاره سابق لیورپول می‌گوید سادیو مانه نیازی به ترک لیورپول و پیوستن به بارسلونا ندارد چرا  که اولا لیورپول نسبت به بارسلونا تیم بهتری است و ثانیا مانه در صورت حضور در بارسا باید بر ستاره بزرگی مثل لیونل مسی غلبه کند تا بتواند مثل لیورپول بدرخشد.

 

1478136

 

این سخنان در حالی مطرح می‌شود که این روزها شایعات درباره انتقال بزرگ سادیو مانه به اسپانیا به شدت مطرح شده و از بارسلونا و رئال مادرید به عنوان گزینه‌های اصلی این انتقال نام برده شده است. مانه در انگلیس موفقیت‌های زیادی بدست آورده، با لیورپول قهرمان چمپیونزلیگ شده، کفش طلا را بدست آورده و در آستانه قهرمانی در لیگ برتر قرار دارد.

 

آلدریج معتقد است لیورپول برای مانه گزینه به مراتب بهتری است و می‌تواند برای او سکویی فراهم کند تا در سالهای آینده به افتخارات بزرگی مثل توپ طلا دست پیدا کند.

 

این ستاره سابق لیورپول درباره مانه گفت:" صحبتهای اخیر مانه درباره اینکه قصد دارد فاتح توپ طلا شود خیلی‌ها را به این نتیجه رسانده که او برای رسیدن به هدفش باید لیورپول را ترک کرده و به رئال یا بارسا ملحق شود. ولی من این حرفها را اصلا قبول ندارم. لیورپول در حال حاضر هم از بارسلونا و هم از رئال مادرید تیم بهتری است".

 

1490799

 

آلدریج در ادامه صحبتهایش گفت:" در ضمن فراموش نکنید که مانه حتی اگر راهی بارسلونا شود برای اینکه در آن تیم به موقعیتی در حد موقعیت فعلی‌اش در لیورپول دست پیدا کند اول باید کسی مثل لیونل مسی را شکست بدهد".  

 

دیدگاه‌ها