کد خبر : 1678457 | 26 فروردين 1399 ساعت 15:02 | 7K بازدید | 0 دیدگاه

پوگبا:

از بازی کنار اسکولز و پیرلو چیزهای زیادی یاد گرفتم

پل پوگبا، ستاره فرانسوی منچستریونایتد، معتقد است که تجربه بازی کردن در کنار پل اسکولز و آندره آ پیرلو به او کمک کرد تا به بازیکنی در کلاس جهانی تبدیل شود.

از بازی کنار اسکولز و پیرلو چیزهای زیادی یاد گرفتم

به گزارش "ورزش سه"، پوگبا در سال 2012 اولین بازی اش در لیگ برتر را در کنار پل اسکولز در ترکیب منچستریونایتد انجام داد و در تابستان همان سال راهی یوونتوس شد.

علی رغم اینکه او تنها 7 بازی برای شیاطین سرخ انجام داد، به یکی از بازیکنان ثابت یووه تبدیل شد و در کنار آندره آ پیرلو، نمایش های درخشانی ارائه داد؛ به طوری که منچستریونایتد در سال 2016 با انتقالی 105 میلیون یورویی او را به خدمت گرفت.

پوگبا که قهرمانی در جام جهانی را نیز در کارنامه دارد، معتقد است که بازی کردن در کنار تعدادی از بهترین بازیکنان دنیا، به او کمک کرد تا به سطح فعلی برسد.

او در گفتگو با پادکست UTD گفت:" وقتی به آنها نگاه می کنید، چیزهای زیادی یاد می‌گیرید. من واقعا از آنها یاد گرفتم. برایم باورنکردنی بود که آنها چطور تمرین می کنم و این به من انگیزه می داد.

 

1490822

 

من باید سخت تلاش می کردم و کارهای زیادی انجام می دادم. پیرلو و اسکولز هافبک هایی بودند که بازی را کنترل می کردند، بازیکنان به کار آنها نگاه می کردند و من چیزهای زیادی از آنها یاد گرفتم.

من کارم را به عنوان یک مهاجم آغاز کردم و سپس شماره 10 شدم و سپس شماره 6. خدا را شکر که مدافع میانی نشدم! به خاطر اینکه می خواستم خیلی در جریان بازی باشم و صاحب توپ شوم. من مهاجم بودم و خیلی عقب می رفتم؛ بنابراین یک مربی به من گفت:" خب، شماره 10 بازی کن و بیشتر صاحب توپ شو" من همچنان دوست داشتم بیشتر صاحب توپ بشوم و زیاد به توپ ضربه بزنم، بنابراین او من را در پست شماره 6 گذاشت."

پوگبا فصل گذشته در همه رقابت ها 47 بازی برای منچستریونایتد انجام داده بود اما این فصل به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه قوزک پا، تنها 8 بازی برای شیاطین سرخ انجام داد.

دیدگاه‌ها