کد خبر : 1678502 | 26 فروردين 1399 ساعت 18:02 | 13.3K بازدید | 0 دیدگاه

لوئیس سوارز و ادن هازارد؛ بازگشت به آینده

به نظر می‌رسد که با توجه به تعطیلی رقابت‌ها به دلیل شیوع ویروس کرونا دو ستاره مصدوم رئال مادرید و بارسلونا یعنی ادن هازارد و لوئیس سوارز در ادامه فصل قادر به همراهی تیم شان خواهند بود

لوئیس سوارز و ادن هازارد؛ بازگشت به آینده

به گزارش "ورزش سه، به دلیل شیوع ویروس کرونا و تعطیلی رقابت‌ها، دو تیم رئال مادرید و بارسلونا کمتر با غیبت دو ستاره اصلی خود یعنی ادن هازارد و لوئیس سوارز مواجه خواهند بود چراکه آنها در این مدت ریکاوری کرده‌اند و همین موضوع نیز باعث شده که هر دو بازیکن برای حضور در ادامه فصل امید زیادی داشته باشند.

 

 

1490727

 

 

با این حال باید دید که آیا رئال مادرید به بازگشت هازارد احتیاج بیشتری دارد یا بارسلونا به حضور دوباره لوئیس سوارز؟

 

هازارد در مقطع زیادی از فصل را به دلیل مصدومیت از دست داده و اخیراً نیز در شهر دالاس آمریکا تحت عمل جراحی قرار گرفت. با این حال گفته می‌شود که او در تابستان کاملا آماده حضور در میادین خواهد بود.

 

از طرف دیگر لوئیس سوارز پیش از مصدومیت ۱۷ بازی در لالیگا انجام داده بود که حاصل آن ثبت ۱۱ گل و ۷ پاس گل در ۱۲۷۸ دقیقه حضور در میدان بوده است. همچنین مهاجم اروگوئه ای سه گل نیز در لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رسانده است. این در حالی است که ستاره بلژیکی تنها در ۱۰ بازی لالیگا برای رئال مادرید به میدان رفته و آمار یک گل و ۴ پاس گل را به ثبت رسانده است.

 

 

1482149

دیدگاه‌ها