کد خبر : 1678663 | 27 فروردين 1399 ساعت 13:45 | 3.9K بازدید | 0 دیدگاه

قدیم پیشکسوتان استقلال را از نگهبانی راه نمی دادند

دین محمدی: باید از شالکه و دورتمند الگوبرداری کنیم

مربی نساجی می گوید ستاد مبارزه با کرونا می تواند تحت شرایط خاص مجوز آغاز تمرینات را صادر کند.

دین محمدی: باید از شالکه و دورتمند الگوبرداری کنیم

سیروس دین محمدی در این باره به ورزش سه گفت: من فکر می کنم این شرایط سخت است و می شود راهکاری برای آن درنظر گرفت. الان باشگاه های شالکه و دورتمند تمرین های خود را با رعایت فاصله گذاری آغاز کرده اند و حتی من شنیدم در اسپانیا هم رئال سوسیداد همین کار را کرده است.

 

او ادامه داد: من فکر می کنم ما هم می توانیم این کار را انجام بدهیم. در تمرین دورتمند دیدم که بازیکنان به جای تمرین دو به دو به صورت یک به یک تمرین می کنند و این برای ما هم مقدور است. 

 

مربی نساجی در مورد اینکه شرایط لیگ چطور می شود هم گفت: همه لیگ های بزرگ دنیا برگزار خواهد شد و در ایران هم همین اتفاق باید رخ بدهد. تیم ها زحمت کشیده اند و می شود بعد از کرونا لیگ را از سر گرفت. لغو لیگ به هیچ عنوان غیر منطقی نیست.

 

دین محمدی در مورد اینکه نساجی اولین تیمی بود که تمرین اینترنتی را در ایران اجرا کرد هم گفت: بالاخره باید کاری می کردیم که بازیکنان به حال خود رها نشوند. الان در لحظه تمرین زنده 10 بازیکن را تماشا می کنیم. نمی گویم بازیکنان مان آماده کامل هستند ولی باید برنامه ریزی 20 روزه می توانیم بدن آنها را به شرایط مسابقه برسانیم.

 

مربی نساجی در پایان گفت: به عنوان یک پیشکسوت استقلال خوشحال شدم اقای سعادتمند با بازیکنان قدیمی باشگاه جلسه می گذارند. این خیلی خوشحال کننده است و قدیم پیشکسوتان باشگاه را از نگهبانی راه نمی دادند. امیدوارم این جلسات ادامه دار باشد.

دیدگاه‌ها