کد خبر : 1679373 | 31 فروردين 1399 ساعت 16:47 | 18.6K بازدید | 0 دیدگاه

نماینده مجلس فرانسه:

فردای کرونا ارزش امباپه 40 میلیون یورو است

دنیل کوهن بندیت نماینده مجلس فرانسه معتقد است در دوران پساکرونا ارزش فوتبالیبست ها با افت وحشتناکی روبرو خواهد شد.

فردای کرونا ارزش امباپه 40 میلیون یورو است

به گزارش "ورزش سه"، در پی شیوع کرونا بیش از یک ماه است که تمام فعالیت های ورزشی در سراسر اروپا لغو شده است. لیگ های فوتبالی نیز فعلا تعطیل هستند و مشخص نیست تاریخ از سرگیری بازی ها چه زمانی خواهد بود.

بسیاری معتقدند که پس از بازگشت به شرایط عادی، دیگر فوتبال مثل سابق نخواهد بود و حداقل یک دگرگونی محسوسی در ارزش بازیکنان و قراردادهای تلویزیونی و .... را شاهد خواهیم بود.

 

 

1490734

 

 

دنیل کوهن بندیت نیز بر این عقیده است که فردای کرونا قطعا از ارزش بازیکنان فوتبال کاسته خواهد شد؛ چرا که ضرر و زیان اقتصادی به باشگاه آنقدر زیاد است که دیگر توان پرداخت هزینه های گزاف برای خرید بازیکن را نخواهند داشت.

 

او در ستون خود در "Ouest France" نوشت:« کیلیان امباپه فردای تمام شدن کرونا بیش از 35 تا 40 میلیون یورو ارزش نخواهد داشت(بازیکنی که 250 میلیون یورو ارزش گذاری شده است). این بحران باعث خواهد شد تا فوتبال و ورزش های حرفه ای به روند منطقی خود بازگردند. انگار یک حمله اتمی رخ داده و نیاز به بازسازی باشد.

قوانین تغییر خواهند کرد و قطعا سقف دستمزدها نیز تحولات زیادی به خود خواهند داد. این تغییرات را در دستمزدها، تبلیغات، حق پخش تلویزیونی و قراردادها شاهد خواهیم بود. سیستم کنونی باید تغییر کند و فکر نمی کنم فوتبالیست ها اگر دریافتی های شان کاهش یابد، نمایش های سابق خود را ارائه ندهند. در آینده باید درصدی از حق پخش تلویزیونی ورزش های حرفه ای به ورزش های المپیکی و نیز آماتوری اختصاص باید.»

 

 

1491365

 

دیدگاه‌ها