کد خبر : 1679504 | 01 اردیبهشت 1399 ساعت 13:40 | 12.8K بازدید | 0 دیدگاه

سسک فابرگاس

اگر مربی بودم، بدون تردید امباپه را می‌خریدم

سسک فابرگاس می‌گوید اگر امروز مربی فوتبال بود تنها بازیکنی که به خدمت می‌گرفت کیلیان امباپه پدیده فرانسوی پاری سن ژرمن بود.

اگر مربی بودم، بدون تردید امباپه را می‌خریدم

به گزارش "ورزش سه"، سسک فابرگاس، ستاره سابق فوتبال اسپانیا می‌گوید اگر امروز مربی فوتبال بود تنها بازیکنی که به خدمت می‌گرفت کیلیان امباپه پدیده فرانسوی پاری سن ژرمن بود. فابرگاس که سابقه بازی در تیمهای بزرگی مثل بارسلونا و آرسنال را دارد در زمان بازی با پیراهن موناکو در لیگ1 فرانسه تجربه بازی مقابل امباپه را داشته و می‌گوید بر اساس این تجربه است که او را باارزش‌ترین بازیکن فعلی دنیا می‌داند.

 

1491872

 

فابرگاس همچنین سبک بازی امباپه که در حال حاضر دومین بازیکن گران‌قیمت دنیا است را با تیری آنری، همبازی‌ سابقش در آرسنال مقایسه می‌کند.

 

فابرگاس در پاسخ به سوالی درباره اینکه اگر مربی بود کدام ستاره فوتبال را به خدمت می‌گرفت گفت:" کریستیانو 35 ساله است و لئو مسی هم 33ساله شده. ولی من امباپه را به خاطر جوانی، استعداد، اشتیاق و ذهنیت عالی‌اش به خدمت می‌گرفتم. من اگر مربی بودم می‌دانستم که ده سال می‌توانم از امباپه در خط حمله تیمم استفاده کنم و بدون تردید او را می‌خریدم. البته ستاره‌های دیگری مثل نیمار و ارلینگ هالند هم هستند ولی امباپه با شم گلزنی و سرعت بالایش من را به یاد تیری آنری می‌اندازد".

 

1491873

 

دیدگاه‌ها