کد خبر : 1679458 | 01 اردیبهشت 1399 ساعت 09:22 | 6.6K بازدید | 0 دیدگاه

راکیتیچ: قهرمانی لالیگا حق بارسلونا است

ایوان راکیتیچ ستاره کروات بارسلونا می‌گوید در صورت تعطیلی فصل لالیگا به دلیل بحران کرونا، جام قهرمانی باید به بارسا اهدا شود.

راکیتیچ: قهرمانی لالیگا حق بارسلونا است

به گزارش "ورزش سه"، ایوان راکیتیچ ، ستاره کروات بارسلونا می‌گوید اگر فصل جاری که در حال حاضر به دلیل بحران کرونا به حالت  تعلیق درآمده، در نهایت به کلی تعطیلی شود، جام قهرمانی لالیگا باید به بارسلونا اهدا شود.

 

1491815

 

ماه گذشته میلادی، زمانی که بعد از شیوع گسترده ویروس کرونا در اسپانیا، لالیگا به حالت تعلیق درآمد بارسلونا درحالیکه یازده هفته به پایان لیگ باقی مانده بود با دو امتیاز اختلاف نسبت به نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده‌اش صدرنشین جدول بود. راکیتیچ معتقد است حتی با وجود اختلاف دو امتیازی تیمش با رئال مادرید، اگر تصمیم به پایان فصل گرفته شود، قهرمانی حق بارسا خواهد بود.

 

راکیتیچ در این باره به مویستار گفت:" ما همه می‌خواهیم دوباره بازی کنیم  و در زمین قهرمان لیگ شویم. ولی اگر هم نتوانیم به میدان برگردیم و چاره‌ای جز تعطیلی کامل فصل نباشد، من این را درک خواهم کرد. حالا که ما صدرنشین لیگ هستیم، باید قهرمانی به ما داده شود".

 

ستاره کروات بارسلونا در ادامه گفت:" سناریوی ایده‌آل این است که لیگ در هر صورت کامل شود اما طراحی یک برنامه دقیق که به خصوص، شرایط فصل آینده را هم در نظر بگیرد خیلی مهم است".

 

دیدگاه‌ها