کد خبر : 1682607 | 18 اردیبهشت 1399 ساعت 19:20 | 8.9K بازدید | 0 دیدگاه

راکیتیچ: شایعات جدایی‌ام از بارسا مضحک است

ایوان راکیتیچ، ستاره کروات بارسلونا شایعات مربوط به جدایی‌اش از این تیم را تکذیب کرده و می‌گوید این شایعات برایش به شوخی شبیه است.

راکیتیچ: شایعات جدایی‌ام از بارسا مضحک است

به گزارش "ورزش سه"، ایوان راکیتیچ، ستاره کروات خط میانی بارسلونا که وارد سال آخر قراردادش با این تیم شده و در چند وقت اخیر شایعات زیادی درباره جدایی‌اش از نوکمپ مطرح شده، این شایعات را تکذیب کرده و می‌گوید به هیچ وجه به دنبال جدایی از بارسا نیست.

 

1495064

 

راکیتیچ می‌گوید درحالیکه صحبتهای زیادی درباره تمایل باشگاه‌هایی مثل سویا و اینتر به جذب او مطرح شده به این شایعات گوش نمی‌دهد و به این زودی‌ها موضعش در قبال این مساله را تغییر نخواهد داد. راکیتیچ از سال 2014 در نوکمپ بوده و 299 بازی برای بلوگرانا انجام داده.

 

راکیتیچ در گفتگو با اسکای آلمان گفت:" من به این حرفها عادت کرده‌ام. من شش سال است در بارسلونا هستم و شش سال تجربه این حرفها را دارم.  باید سعی کنم این مسائل را درک کنم و یادم باشد که فوتبال فقط یک ورزش نیست. ما می‌دانیم که فوتبال فراتر از ورزش است و باید سعی کنیم این را درک کنیم. گاهی باید به این شایعات خندید".

 

ستاره کروات بارسا در ادامه گفت:" مهم این است که من راضی‌‌ام و از سرمربی و باشگاه بازخوردهای خوبی می‌گیرم. من هنوز قرارداد دارم و من هر وقت قرارداد امضا می‌کنم قصدم این است که آن را تا آخر ادامه دهم. اگر به هر دلیلی امکان این نباشد با هم می‌نشینیم و درباره‌اش صحبت می‌کنیم ولی در حال حاضر من خیلی راضی‌ام و به چیزهای دیگری به جز این فکر می‌کنم".

 

 

دیدگاه‌ها