کد خبر : 1679643 | 02 اردیبهشت 1399 ساعت 02:48 | 12.3K بازدید | 0 دیدگاه

جو کول:

کاپلو به تیم ملی انگلیس کاملا متعهد نبود

جو کول، هافبک سابق تیم ملی انگلیس، معتقد است که فابیو کاپلو درزمان هدایت سه شیرها، کاملا به این تیم متعهد نبود.

کاپلو به تیم ملی انگلیس کاملا متعهد نبود

به گزارش "ورزش سه"، بعد از ناکامی انگلیس در راه رسیدن به یورو 2008، کاپلو جانشین استیو مک لارن شد. این مربی ایتالیایی که با تیم های میلان، رئال، رم و یوونتوس به افتخارات زیادی رسید، توانست به انگلیس به جام جهانی 2010 راه پیدا کند اما در مرحله یک هشتم نهایی، با شکست 4-1 مقابل آلمان از دور رقابت ها حذف شدند.

او همچنین سه شیرها را به یورو 2012 رساند اما کمی پیش از این رقابت ها، به دلیل درگیری بر سر گرفتن بازوبند کاپیتانی از جان تری توسط اتحادیه فوتبال انگلیس، از هدایت این تیم کناره گیری کرد

کول تاکید کرد که کاپلو مربی فوق العاده ای بود اما معتقد است که این مربی ایتالیایی، به اندازه گرت ساوتگیت در 4 سال گذشته، به تیم انگلیس متعد نبوده است.

 

1492008

 

او به دیلی میل گفت:" می توانید بگویید که او یک مربی افسانه ای بود؛ دستاوردهای او باورنکردنی بود.

فکر نمی کنم حضور روی نیمکت انگلیس، رابطه ای بود که به خوبی کار کند. احساس نمی کنم او کاملا به تیم انگلیس متعهد بود- و وقتی این را می گویم، با احترام تمام این را بیان می کند زیرا فکر می کنم که او مربی بسیار بسیار فوق العاده ای بود اما در این پست نیاز دارید که بر همه چیز مسلط باشید؛ مانند کاری که ساوتگیت انجام می دهد.

ساوتگیت واقعا کاری که برای حضور در این پست لازم است را نشان می‌دهد و من احساس می کنم که به هر دلیلی، فابیو به کارش کاملا متعهد نبود. البته من این را با احترام می گویم زیرا با او کار کردم و می دانم که او آن کیفیت را داشت."

دیدگاه‌ها