کد خبر : 1680326 | 06 اردیبهشت 1399 ساعت 13:37 | 26.2K بازدید | 2 دیدگاه

اختصاصی ورزش سه

فرد خارج‌نشین فتحی را هم سرکار گذاشته بود (سند)

انتشار سندی جدید نشان می دهد که فردی که در خارج از ایران زندگی می کند مدیرعامل قبلی این باشگاه را هم با سند جعلی فریب داده بود.

فرد خارج‌نشین فتحی را هم سرکار گذاشته بود (سند)

به گزارش ''ورزش سه''، بعد از اینکه مشخص شد فردی خارج نشین پولی به حساب میلیچ و دیاباته پراخت نکرده است و سند جعلی برای این باشگاه فرستاده است، برای خیلی ها یاد یک پرونده قدیمی را زنده کرد.

 

 در پایان لیگ هفدهم و زمانی که استقلالی ها مشغول  تامین منابع مالی برای تمدید قرارداد با جپاروف بودند این فرد مدعی شد که 130 هزار دلار به حساب این بازیکن پول پرداخت کرده است در حالی که هافبک ازبکستانی باشگاه استقلال با سندی که برای مدیران باشگاه فرستاد ثابت کرد تنها 13 دلار به حساب او پول واریز شده است.

 

اما آنچه در این مدت هرگز رسانه ای نشد این است که این فرد که در نروژ زندگی می کند دقیقا همین کار را در دوران مدیریتی امیرحسین فتحی هم انجام داده بود و دردسری بزرگ برای استقلال ایجاد کرده بود. 

 

 

1492836

 

 

 

فصل قبل که جپاروف مدیران استقلال را بابت طلب 137 هزار دلاری اش تهدید به شکایت کرده بود،  دوباره این فرد جلو آمد و گفت حاضر 30 هزار دلار این طلب را پرداخت کند تا موقتا از شکایت او جلوگیری کند. 

 

این فرد خارج نشین دو فیش واریزی 15 هزار دلاری را برای امیرحسین فتحی فرستاد که البته جعلی بود و امیرحسین فتحی ناچار شد 30 هزار دلار جپاروف را فراهم و به حساب او واریز کند.

 

 

1492837

 

 

با این شرایط این فرد سومین بار است که با ادعای واریز پول سند جعلی در اختیار مدیران باشگاه استقلال قرار می دهد و باشگاه را دچار چنین مشکلاتی می کند.

دیدگاه‌ها