کد خبر : 1680376 | 06 اردیبهشت 1399 ساعت 16:56 | 10.5K بازدید | 0 دیدگاه

گابیلوندو:

اودگارد هنوز آماده بازی برای رئال نیست

مارتین اودگارد احتمالا تابستان پیش رو به رئال باز خواهد گشت اما همه موافق این اتفاق نیستند.

اودگارد هنوز آماده بازی برای رئال نیست

به گزارش "ورزش سه"، مارتین اودگارد سال 2015 بود که به رئال پیوست. ستاره جوان نروژی که از 16 سالگی برای تیم ملی بزرگسالان کشورش نیز بازی می کند، پس از نیم فصل حضور در رئال و انجام یک بازی، به تیم دوم رفت و سال 2017  به هیرنفین قرض داده شد. او پس از یک دوره حضور قرضی دیگر در ویتسه آرنهایم، تابستان امسال به صورت قرضی و با قراردادی دو ساله به رئال سوسیداد رفت و تبدیل به پدیده این فصل لالیگا شد.

سوسیداد با درخشش او مدعی کسب سهمیه لیگ قهرمانان است و قرارداد ستاره نروژی با این باشگاه نیز تا 2021 اعتبار دارد ولی رئال قصد دارد او را همین تابستان بازگرداند.

 

 

1492853

 

 

اینیاکی گابیلوندو روزنامه نگار مشهور اسپانیایی معتقد است الان زمان مناسبی برای بازگشت اودگارد به رئال نیست.

او در این رابطه به مارکا گفت:« اگر سوسیداد فصل را در رده چهارم تمام کند و به لیگ قهرمانان راه پیدا کند، شانس حفظ اودگارد برای یک سال دیگر را خواهد داشت. فکر می کنم سران رئال به این نتیجه رسیده اند که مارتین را بازگردانند ولی از نظر من، اودگارد باید یک فصل دیگر در سوسیداد بماند تا کاملا برای بازی در مادرید آماده شود.

بر خلاف تصور خیلی ها، من معتقدم او اگر به رئال برگردد، بازی های زیادی انجام نخواهد داد. وقتی شما در تیم تان آسنسیو، براهیم دیاز و دنی سبایوس را به عنوان ذخیره دارید، فرصت به اودگارد خواهد رسید؟ او باید یک فصل دیگر هم در سن سباستین به فوتبال ادامه دهد.»

 

 

 

1453520

دیدگاه‌ها