کد خبر : 1680538 | 07 اردیبهشت 1399 ساعت 17:15 | 19.2K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای موندودپورتیوو

ستاره ناراضی بارسا شاگرد مورینیو می شود؟

باشگاه تاتنهام به مربیگری ژوزه مورینیو خواهان جذب ایوان راکیتیچ است.

ستاره ناراضی بارسا شاگرد مورینیو می شود؟

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از موندودپورتیوو، باشگاه تاتنهام نیز به صف طویل تیم های خواهان ایوان راکیتیچ اضافه شد. ستاره کروات ناراضی بارسلونا که دو سال دیگر با این باشگاه قرارداد دارد ولی تابستان پیش رو احتمالا راهی تیمی دیگر خواهد شد.

 

 

1488176

 

 

ژوزه مورینیو جدیدترین خواهان راکیتیچ است. آقای خاص به سران تاتنهام گفته است که با راکیتیچ، خط میانی این تیم جان تازه ای به خود خواهد گرفت و او همان مهره ای است که نیاز دارد. در این بین اما راکیتیچ حرف آخر را خواهد زد. او اخیر گفته بود که سیب زمینی نیست و در مورد آینده اش، شخصا تصمیم گیری خواهد کرد.

 

راکیتیچ در دو سال گذشته چیزی تا پیوستن به یوونتوس و پی اس جی فاصله نداشت اما هر بار ارنستو والورده باعث ماندنی شدن او شد. ستاره کروات که والورده را بزرگترین حامی خود می دید، در ابتدای فصل از سوی این مربی به نیمکت ذخیره ها تبعید شد و تا مدت ها به عنوان بازیکن ذخیره وارد میدان می شد. با برکناری والورده و آمدن ستین نیز شرایط برای راکیتیچ چندان مساعد به نظر نمی رسد.

تاتنهام که از علاقه بارسا به تانگوی اندومبله با خبر است، بی میل نیست تا در ازای انتقال این هافبک مغضوب مورینیو، راکیتیچ را در اختیار بگیرد.

اتلتیکو، سویا، پی اس جی، یونایتد و یوونتوس هم دیگر تیم های خواهان راکیتیچ هستد. ستاره کروات سال 2014 با رقم 20 میلیون یورو از سویا به بارسلونا پیوست و با این تیم یک لیگ قهرمانان و 4 لالیگا را فتح کرده است.

 

 

 

1492321

 

دیدگاه‌ها