کد خبر : 1680607 | 07 اردیبهشت 1399 ساعت 19:47 | 15.6K بازدید | 0 دیدگاه

رئال مادرید گلر فرانسوی را به psg بر می گرداند

گفته می‌شود رئال مادرید علاقه ای به حفظ آلفونس آرئولا ندارد و این دروازه‌بان فرانسوی در تابستان پیش رو به پاری‌سن‌ژرمن بازخواهد گشت.

رئال مادرید گلر فرانسوی را به psg بر می گرداند

به گزارش "ورزش سه"، در تابستان گذشته و با انتقال کیلور ناواس، سنگربان کاستاریکایی و باتجربه رئال مادرید به پاری سن ژرمن، انتقال آلفونس آرئولا نیز به برنابئو نهایی شد و مقرر شد این سنگربان ۲۶ ساله به عنوان بخشی از قرارداد ناواس، یک سال برای کهکشانی ها به میدان برود؛ همچنین گفته شد که در صورت علاقه لوس بلانکوس، قرارداد رئال مادرید با آرئولا دائمی خواهد شد.

 

با این حال دروازه بان فرانسوی در فصل جاری نتوانسته بازی‌های زیادی برای رئال مادرید انجام بدهد. از طرف دیگر آرئولا در چند دیدار که به میدان رفته عملکرد پر نوسانی ارائه داده و همین موضوع باعث شده که باشگاه اسپانیایی علاقه‌ای به حفظ وی نداشته باشد.

 

 

1490642

 

 

حالا و در همین رابطه آاس گزارش داده باشگاه رئال مادرید هیچ علاقه ای به حفظ آرئولا در سانتیاگو برنابئو را ندارد و در پایان فصل این دروازه‌بان فرانسوی به پاری‌سن‌ژرمن بازخواهد گشت.

 

همچنین گفته می شود آندره لونین، گلر جوان و اوکراینی رئال که هم اکنون در اویدو به میدان می رود، گزینه اصلی جانشینی آرئولا خواهد بود و احتمالاً در پایان فصل به برنابئو بازخواهد گشت.

 

دیدگاه‌ها