کد خبر : 1681121 | 10 اردیبهشت 1399 ساعت 12:30 | 6.2K بازدید | 0 دیدگاه

چین، لیگ برتر را با محدودیت برگزار نمی‌کند

فدراسیون فوتبال چین می‌گوید برای لیگ برتر این کشور هیچ نوع محدودیتی از جمله بازی‌های بدون تماشاچی، تعویق لیگ به سال 2021 و کاهش تعداد بازی‌های باقی‌مانده از فصل را نمی‌پذیرد.

چین، لیگ برتر را با محدودیت برگزار نمی‌کند

به گزارش "ورزش سه"، فدراسیون فوتبال چین اعلام کرد برای شروع مجدد لیگ برتر این کشور هیچ محدودیتی را نخواهد پذیرفت و این لیگ یا به صورت عادی برگزار شده و به پایان خواهد رسید یا به کل تعطیل خواهد شد.

 

فوتبال در چین از ماه فوریه به دلیل شیوع ویروس کرونا متوقف شد و شروع مجدد آن در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. فدراسیون فوتبال چین حالا برنامه خود برای شروع مجدد لیگ برتر چین از  ماه مه را اعلام کرده ولی تاکید دارد که برای از سر گیری این رقابتها هیچ محدودیتی را نخواهد پذیرفت.

 

1493555

 

بر اساس سیاست اعلام شده از طرف فدراسیون فوتبال، چینی‌ها به سه محدودیت برگزاری مسابقات در استادیوم خالی از تماشاچی، تعویق بخشی از لیگ به سال 2021، و کاهش تعداد مسابقات باقیمانده از فصل مخالف هستند.

 

به گزارش روزنامه ساوت چاینا مورنینگ پست، تصمیم نهایی درباره شروع مجدد لیگ برتر در این کشور هفته آینده گرفته خواهد شد. این روزنامه می‌گوید در صورت مخالفت دولت با پیشنهادهای فدراسیون فوتبال، ممکن است لیگ برتر در چین تعطیل شود ولی رقابتهای جام حذفی ادامه پیدا کند.

 

این در حالی است که شروع مجدد لیگ برتر در چین دشوار به نظر می‌رسد چرا که بخش عمده بازیکنان خارجی شاغل در این لیگ بعد از شیوع ویروس کرونا خاک چین را ترک کرده‌اند و بسیاری از آنها از ترس ابتلا به کرونا تمایل چندانی برای بازگشت به این کشور ندارند.

دیدگاه‌ها