کد خبر : 1681213 | 10 اردیبهشت 1399 ساعت 19:35 | 7.2K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای بیلد: مکالمه ۳۰ دقیقه ای سرمربی بایرن با سانه

نشریه بیلد آلمان مدعی شد که هانسی فلیک، سرمربی بایرن مونیخ برای جذب لروی سانه با این بازیکن یک مکالمه ۳۰ دقیقه ای داشته است.

ادعای بیلد: مکالمه ۳۰ دقیقه ای سرمربی بایرن با سانه

به گزارش "ورزش سه"، ستاره آلمانی منچسترسیتی یعنی لروی سانه در نقل و انتقالات تابستانی گذشته تا آستانه جدایی از این تیم انگلیسی و پیوستن به بایرن مونیخ پیش رفت اما مصدومیت بد موقع و شدید او باعث شد که باواریایی‌ها موقتاً از جذب این بازیکن منصرف شوند.

 

سانه اخیرا دوباره به تمرینات گروهی سیتیزن ها بازگشته بود. او حتی در یک بازی برای تیم دوم منچسترسیتی نیز به میدان رفت و به نظر می رسید در آستانه بازگشت به تیم اصلی قرار دارد اما تعطیلی رقابت‌ها به دلیل شروع به ویروس کرونا باعث شد که این اتفاق به تعویق بیفتد.

 

 

1461234

 

 

با وجود این که اخیراً سرمربی سیتی یعنی پپ گواردیولا تمجید ویژه‌ای از ستاره آلمانی تیمش انجام داده بود اما به نظر می رسد که او اعتقاد ویژه‌ای به سانه نداشته باشد؛ موضوعی که باعث شده هنوز هم شایعاتی درباره احتمال جدایی این وینگر آلمانی از سیتی به گوش برسد.

 

از طرف دیگر مانند تابستان به نظر می رسد که بایرن مونیخ اصلی‌ترین مشتری سانه به حساب می آید. در همین رابطه بیلد مدعی شد که سرمربی بایرن یعنی هانسی فلیک در یک مکالمه ۳۰ دقیقه‌ای با سانه درباره حضور این بازیکن در جمع باواریایی ها صحبت کرده و به این انتقال روی خوش نشان داده است.

 

دیدگاه‌ها