کد خبر : 1681653 | 13 اردیبهشت 1399 ساعت 14:37 | 4.6K بازدید | 0 دیدگاه

الشحانیه با رامین رضاییان طلسم را می‌شکند؟

باشگاه الشحانیه امیدوار است برای اولین بار در تاریخ خود دو فصل متوالی در لیگ ستارگان قطر ماندگار شود.

به گزارش "ورزش سه"، تیم الشحانیه فصل گذشته برای اولین بار توانست در لیگ برتر باقی بماند و یک طلسم بزرگ را شکست. آن ها در رتبه هفتم قرار گرفتند و با اطمینان در لیگ ستارگان قطر باقی ماندند. سرمربی فصل گذشته این تیم خوزه مورسیای اسپانیایی بود که توانست الشحانیه را به لیگ برتر بیاورد و نتایجی فوق العاده را با آن ها کسب کند.

 

الشحانیه باوجود این که منابع مالی محدودی نسبت به بقیه باشگاه ها داشت، از تیم های متمولی چون الغرافه، ام صلال، الخور و القطر بالاتر قرار گرفت و مالکان خود را به آینده ای بهتر امیدوار کرد. این در حالی است که آن ها بازیکنان خارجی جدیدی از جمله رامین رضاییان را هم در اختیار داشتند.

 

1494147

 

در گزارشی که استاد الدوحه درباره این تیم نوشته، به حضور مورسیا در کنار سامی طرابلسی و ژسوالدو فریرا به عنوان بهترین مربیان فصل گذشته لیگ اشاره شده که عنوان مهمی برای این مربی اسپانیایی است. باتوجه به همین موضوع طبیعی بود که مدیران الشحانیه، او را روی نیمکت خود نگه دارند.

 

اما این فصل تیم آبی - اناری قطر نتوانسته وضعیت خوبی را برای خود رقم بزند. شاگردان مورسیا در انتهای جدول 12 تیمی لیگ ستارگان قطر قرار دارند و نگران این هستند که مسئولان لیگ قطر مثل فرانسوی ها تصمیم به نیمه کاره ماندن مسابقات بگیرند و آن ها به لیگ یک سقوط کنند. بالاتر از این تیم 10 امتیازی، الخور و ام صلال با 14 امتیاز قرار گرفته اند.

 

اگرچه الحشانیه در هفته های قبل از کرونا از نظر فنی ثبات پیدا کرد و نقاط ضعف خود را تا حدی بهبود بخشید اما همچنان گزینه نخست سقوط به شمار می‌رود. این تیم بازیکنان خارجی را در اختیار دارد که امیدوار است با آن ها در لیگ برتر باقی بماند: رامین رضاییان، آلوارو مژیا، کسه مانگوآ و احمد آکایچی که اگر بتوانند الشحانیه را در لیگ حفظ کنند، بی تردید دست به کار بزرگی زده اند.

 

1494148

دیدگاه‌ها