کد خبر : 1681736 | 13 اردیبهشت 1399 ساعت 21:39 | 34.8K بازدید | 0 دیدگاه

چوب حراج بارسلونا برای خرید ستاره های جدید

بارسلونا روزهای شلوغی در بازار نقل و انتقالات تابستانی در هفته های پیش رو خواهد داشت.

چوب حراج بارسلونا برای خرید ستاره های جدید

به گزارش "ورزش سه"، باسلونا برای تابستان امسال برنامه های بزرگی در سر دارد و اخبار زیادی در مورد احتمال خرید یک مهاجم نوک، یک وینگر، مدافع وسط و مدافع چپ از سوی این تیم شنیده می شود، اما نشریه مارکا در گزارشی مدعی شد این تیم کسری بودجه داشته و قصد دارد مبالغ هنگفتی از فروش بازیکن در این تابستان کسب کند.

 

1467790

 

در واقع گروه مالی بارسلونا قبل از شیوع این فصل تعیین کرده که این باشگاه باید در حدود 125 میلیون یورو فروش داشته باشد که در حال حاضر تقریبا تنها یک سوم این رقم حاصل شده و بدین ترتیب در تابستان بارسلونا باید چند بازیکن خود را واگذار کند.

 

مالکوم و سرگی پالنسیا در تاستان قبل با 10 میلیون یورو از بارسلونا جدا شدند و بایرن مونیخ نیز 8.5 میلیون یورو برای کوتینیو پرداخت کرد، اما بارسا امیدوار بود باشگاه آلمانی بند 120 میلیون یورویی دائمی کردن این ستاره برزیلی را پرداخت کند که به نظر چنین اتفاقی رخ نخواهد داد

 

اما در فصل زمستان بارسلونا با فروش آبل رویز، کارلس پرز، الخاندو مارکز و جدایی ژان کلر تودیبو به صورت قرضی مجموعا نزدیک به 30 میلیون یورو کسب کرد. حالا بارسلونا قصد دارد در فصل تابستان بازیکنانی چون ساموئل اومتیتی، ایوان راکیتیچ و شاید آرتورو ویدال را به فروش برساند تا از این طریق شرایط مالی این باشگاه متعادل شده و امکان انتقال بازیکنان جدید به نوکمپ فراهم شود.

دیدگاه‌ها