کد خبر : 1681956 | 15 اردیبهشت 1399 ساعت 10:22 | 4.4K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت میشو کریستیچوویچ با 80 درصد پرداختی؛

سرمربی خارجی شاهین مثل کالدرون و استرا نمی‌شود!

باشگاه شاهین تا اینجای فصل 80 درصد پرداختی به میشو کریستیچوویچ داشته و او نیز قصد جدایی از تیم شاهین را ندارد.

سرمربی خارجی شاهین مثل کالدرون و استرا نمی‌شود!

به گزارش "ورزش سه"، پس از این که هدایت تیم شاهین بوشهر به میشو کریستیچوویچ سپرده شد، وضعیت این تیم تغییر پیدا کرد و سفیدپوشان بوشهری نتایج درخشانی را در لیگ کسب کردند و از انتهای جدول جدا شدند. در شرایطی که بسیاری تصور می‌کردند شاهین به لیگ یک سقوط خواهد کرد اما شاهین توانست پیکان را جا بگذارد و با گل گهر نیز اختلاف چندانی ندارد.

 

با این حال طرفداران این تیم باسابقه جنوب کشور نگران این هستند که میشو دیگر به بوشهر برنگردد و از این تیم جدا شود. این نگرانی البته برای تمام تیم هایی ایرانی که این سال ها سرمربی خارجی داشته اند مطرح بوده چرا که افرادی نظیر مصطفی دنیزلی، گابریل کالدرون، برانکو ایوانکوویچ، آندره استراماچونی و... به دلایل مختلف که اغلب مالی بوده، ایران را ترک کرده اند.

 

 

1476609

 

 

اما سعید مسیگر مدیرعامل شاهین در این باره به خبرنگار ما می‌گوید: آقای میشو در کشور خودش حضور دارد و ما نامه‌نگاری‌ها را با سفارت انجام دادیم تا کارهای برگشت را انجام بدهیم و او مشکلی برای برگشت ندارد و شایعه مشکل شخصی باشگاه و مربی را قویا تکذیب می‌کنم. ما الان 80 درصد پرداختی به او داشتیم و از موعد مقرر هم جلوتر هستیم.

 

بنابراین سرمربی کروات را احتمالا فصل آینده نیز در بوشهر خواهیم دید.

دیدگاه‌ها