کد خبر : 1682059 | 15 اردیبهشت 1399 ساعت 17:20 | 5.3K بازدید | 1 دیدگاه

ذوالفقارنسب:

کانون مربیان اصراری به تعطیلی مسابقات ندارد

روز شنبه کانون مربیان نامه ای در حمایت از تعطیلی مسابقات لیگ برتر منتشر کرد که تبدیل به موضوعی بحث برانگیز شد.

کانون مربیان اصراری به تعطیلی مسابقات ندارد

به گزارش" ورزش سه"  در این نامه که به وزیر ورزش و نوشته شده بود این کانون با برشمردن دلایلی اعلام کرده بود که از تعطیلی مسابقات لیگ برتر حمایت می کند. بیژن ذوالفقارنسب رئیس کانون مربیان در این ارتباط گفت:" ابتدا باید بگویم که ما اولین کسی نبودیم که گفتیم بازی ها نباید ادامه پیدا کند. ما خودمان در این زمینه بحثی نداریم و تنها از خواست سیزده مربی حمایت کردیم."
او افزود:" از بین شانزده تیم سیزده مربی خواهان تعطیلی مسابقات شده بودند. کانون مربیان در این نامه تنها از صنف مربیان حمایت کرده است. ماجرای تعطیلی لیگ  چیزی نبوده است که ما خودمان ابداع کرده باشیم."

 

رئیس کانون مربیان در این ارتباط که با توجه به بازی لیگ قهرمانان آسیا شاید امکان تعطیلی مسابقات نباشد گفت:" AFC قطعا احتمالات شیوع کرونا در ایران را نمی داند. بازی ها اگر برگزار شود به نفع آن ها است چون قراردادهای مالی بسته اند و متضرر می شوند. ما می گوییم در درجه اول سلامت بازیکنان و داوران و تماشاگران و جامعه ورزش اهمیت دارد. اگر کرونا کاهش پیدا کند ما هم حتما از برگزاری مسابقات حمایت می کنیم."

 

او همچنین گفت:" بعد از این نامه خیلی ها به من انتقاد کردند و گفتند که کانون با وزارتخانه یا باشگاهی ارتباط دارد. خیلی ها گفتند که علیه پرسپولیس بیانیه صادرکرده ایم. من خودم شش سال بازیکن تیم پرسپولیس بوده ام. موضوع چیز دیگری است. الان شنیدم در فرانسه نوع دیگری از ویروس کرونا آمدده که کودکان را مبتلا می کند و موج جدیدی از بیماری راه افتاده است."

 

ذوالفقارنسب افزود:" من این را بگویم که ما هیچ اصراری به تعطیلی به لیگ نداریم. ما فقط قصدمان حمایت از سیزده مربی لیگ برتری بود."

 

او در پاسخ به این سوال چه راهکاری را در صورت تعطیلی لیگ مناسب می داند گفت:" باید یک اجماع به وجود بیاید. مثل فرانسه که در چهار نوبت نشستند و به این نتیجه رسیدند پاری سن ژرمن قهرمان بوده و چند امتیاز جلو است و لیگ را تعطیل کرده و نتیجه اش را هم اعلام کردند."

دیدگاه‌ها