کد خبر : 1682334 | 17 اردیبهشت 1399 ساعت 10:50 | 22.1K بازدید | 0 دیدگاه

همسر دی‌ماریا: انگلیس زباله‌دانی است!

همسر آنخل ی‌ماریا از باشگاه منچستریونایتد به عنوان زباله‌دانی یاد کرده و می‌گوید همسرش تنها به خاطر پول به این باشگاه ملحق شده است.

همسر دی‌ماریا: انگلیس زباله‌دانی است!

به گزارش "ورزش سه"، آنخل‌ دی‌ماریا ستاره آرژانتینی سابق رئال مادرید در سال 2014 با ترک این تیم راهی انگلیس شده و به منچستریونایتد پیوست. انتقالی که انتقاد شدید اسپانیایی‌ها و به خصوص مادریدی‌ها را از او به دنبال داشت. حالا همسر دی‌ماریا با انتقاداتی تند از باشگاه منچستریونایتد و از انگلیس، از یونایتد به عنوان زباله‌دانی یاد کرده و می‌گوید همسرش تنها به خاطر پول حاضر به انتقال به این باشگاه و زندگی در انگلیس شده است.

 

همسر دی‌ماریا در ادامه صحبتهایش از ظاهر و صورت زنان انگلیسی انتقاد کرده، غذاهای انگلیس را تنفربرانگیز خوانده و از منچستر به عنوان زباله‌دانی یاد می‌کند.

 

او در ادامه صحبتهایش گفت:" من اصلا دلم نمی‌خواست به منچستر بروم ولی چون با همسر آگوئرو دوست بودم، من و آنخل یک بار که او دو سه روز از رئال مادرید مرخصی گرفت با هم از مادرید به خانه‌اش در منچستر رفتیم تا او همسرش آگوئرو را ببیند. آنجا وحشتناک بود. یک زباله‌دانی. وقتی به خانه آنها رفتیم خیلی زود خداحافظی کردیم. به آنخل گفتم به هر کشوری خواستی برو ولی به انگلیس نه. ولی با اینحال یک سال بعد ما در انگلیس بودیم".

 

 

1494767

 

همسر دی‌ماریا در این باره گفت:" آنخل آن موقع در تیمی بازی می‌کرد که به نظر من بهترین تیم دنیا است. یعنی رئال مادرید. همه چیز ما عالی بود. آب و هوا معرکه بود و غذاها هم که بی‌نظیر بود. یک روز آنخل آمد و گفت یک پیشنهاد از منچستریونایتد رسیده".

 

همسر آنخل دی‌ماریا در ادامه صحبت‌هایش گفت:" به آنخل گفتم نه، حرفش را هم نزن. به او هشدار داد و گفتم اگر این کار را بکنی باید تنها به انگلیس بروی. ولی آنخل گفت نه، با هم می‌رویم. پای پول خیلی زیادی در بین بود. بعد از آن اسپانیایی‌ها به ما می‌گفتند مزدور. که البته حق هم داشتند. ما همان بودیم. اما یادتان باشد اگر وقتی در یک شرکت کار می‌کنید، شرکت رقیب بیاید و بگوید دو برابر به شما دستمزد می‌دهد، شک ندارم که دوان دوان به آن شرکت می‌روید".

 

 

دیدگاه‌ها