کد خبر : 1666126 | 13 بهمن 1398 ساعت 18:20 | 28K بازدید | 0 دیدگاه

در پی تنش با توماس توخل

دی ماریا: امباپه خودش را کنترل کند

آنخل دی ماریا ستاره آرژانتینی پی اس جی رفتار کیلیان امباپه پس از تعویض را زیر سوال برد.

دی ماریا: امباپه خودش را کنترل کند

به گزارش "ورزش سه"، پی اس جی شب گذشته در پارک دو پرنس جشنواره گل به راه انداخت و با گل های سارابیا، آنخل دی ماریا، کیلیان امباپه، کورزاوا و یک گل به خودی حریف با پنج گل رقیبش را مغلوب کرد.

 شاید مهم ترین اتفاق بازی، جنجال آفرینی دوباره کیلیان امباپه بود. ستاره فرانسوی پی اس جی که چندی قبل نیز به دلیل تعویض شدن عصبانی شده و برای توماس توخل قیافه گرفته بود، در دقیقه 68 جای خود را به مائورو ایکاردی داد و هنگام بیرون رفتن عصبانیت خود را نشان داد.

 

 

1474907

 

 

توماس توخل تلاش زیادی کرد کیلیان امباپه را آرام کرد و لحظاتی نیز هر دو نفر با حالتی عصبانی با یکدیگر صحبت کردند، اما ستاره جوان پاری سن ژرمن در ادامه با چهره ای برافروخته راهی نیمکت شد.

در ماه های اخیر اخبار زیادی در مورد احتمال جدایی کیلیان امباپه و اختلاف او با توماس توخل شنیده شده و این اتفاقات بیش از همه باعث خوشحالی زین الدین زیدان و رئال مادرید خواهد شد.

 

آنخل دی ماریا ستاره آرژانتینی پی اس جی موافق این حرکت امباپه نبود و درباره این برخورد گفت: هیچ بازیکنی تعویض شدن را دوست ندارد و طبیعی است که ناراحت باشد اما باید خودش را کنترل کند. ام‌باپه باید به تصمیم سرمربی احترام گذارد چرا که بازیکنان دیگر هم دوست دارند بازی کنند.»

 

 

1474905

 

 

هافبک آرژانتینی پاری سن ژرمن درباره کاوانی گفت:« او صد درصد آماده بازی شده است. کاوانی با وجود اتفاقاتی زیادی که رخ داد تصمیم به ماندن گرفت. او گل زیبایی هم به ثمر رساند اما داور آن را آفساید اعلام کرد.»

 

دی ماریا در پایان درباره پیروزی برابر مون پلیه گفت: «بازی سختی بود. از ابتدا فشار آوردیم و خیلی زود به گل رسیدیم. گلی که سارابیا به ثمر رساند کمک زیادی به رقم خوردن این نتیجه کرد. بعد از اخراج سنگربان مون پلیه شرایط برای ما راحت‌تر شد.»

پاری سن ژرمن با پیروزی در این دیدار 58 امتیازی شد و فاصله‌اش را با تیم دوم جدول لوشامپیونه به 16 امتیاز افزایش داد.

دیدگاه‌ها