کد خبر : 1682929 | 20 اردیبهشت 1399 ساعت 21:40 | 17.9K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای جالب مدیر باشگاه آرژانتینی درباره لائوتارو

ویکتور بلانکو، رئیس باشگاه ریسینگ کلاب آرژانتین می‌گوید که بارسلونا به شدت شرایط جذب لائوتارو مارتینز را دنبال می کند.

ادعای جالب مدیر باشگاه آرژانتینی درباره لائوتارو

به گزارش "ورزش سه"، در یکی دو ماه اخیر یکی از مهم ترین بحث های نقل و انتقالاتی فوتبال اروپا جذب احتمالی ستاره آرژانتینی اینتر یعنی لائوتارو مارتینز توسط بارسلونا بوده است. گفته می شود که باشگاه کاتالانی قصد دارد هر طور که شده لائوتارو را به نوکمپ بیاورد تا این بازیکن هموطن خود یعنی لیونل مسی هم بازی شود.

 


لائوتارو پیش از حضور در فوتبال ایتالیا کار خود را از تیم باشگاهی ریسینگ کلاب آغاز کرده بود. حالا اما رئیس این باشگاه آرژانتینی یعنی ویکتور بلانکو درباره انتقال احتمالی لائوتارو به بارسلونا می گوید: " من با اطرافیان لائوتارو و کسانی که به او مشاوره می دهند صحبت کردم و آنها به من گفتند که بارسلونا به شدت شرایط جذب این بازیکن را دنبال می کند."

 

 

1492629

 

 

بلانکو در ادامه گفت: " ما می‌خواهیم که لائوتارو مارتینز خوشحال باشد و در جایی که واقعاً دوست دارد بازی کند. من مطمئن هستم که او در نهایت تصمیمی که به نفعش خواهد بود را اتخاذ خواهد کرد."

 

به نظر می‌رسد که باشگاه بارسلونا در صورت تمایل برای جذب لائوتارو باید بند ۱۱۱ میلیون یورویی آزادسازی این بازیکن را بپردازد اما باشگاه کاتالانی به دلیل مشکلات اقتصادی به وجود آمده قصد دارد این انتقال را با قیمت پایین تری نهایی کند و یا اینکه پای چند بازیکن خود را برای تحقق این معامله باز کند.

دیدگاه‌ها