کد خبر : 1682525 | 18 اردیبهشت 1399 ساعت 10:54 | 10K بازدید | 0 دیدگاه

پیشنهاد جالب مربی بوکس استرالیایی به مایک تایسون

گفته می شود که مایک تایسون قصد دارد به رینگ بوکس برگردد و در در همین راستا این احتمال وجود دارد که برای امور خیریه و به شکلی عجیب این کار را انجام دهد.

پیشنهاد جالب مربی بوکس استرالیایی به مایک تایسون

به گزارش "ورزش سه"، اگر واقعا مایک تایسون برای بازگشت به رینگ بوکس جدی باشد، یک مبارزه یک میلیون دلاری و خیریه در انتظارش خواهد بود. آن هم مبارزه با ستاره های دنیای راگبی که در نوع خود جالب توجه و عجیب خواهد بود.

 

برایان آماترودا، مربی بوکس استرالیایی می گوید که او این پیشنهاد را برای مایک تایسون ارسال کرده است و بازیکنان راگبی ،بوکی هال ،پل گالن و سونی بیل ویلیامز را به عنوان حریف بالقوه برای این بوکسور می بیند.

 

آماترودا اخیراً به دیلی میل گفت: "شاید مایک‌تایسون ۵۳ سال سن داشته باشد اما هنوز هم بوکسور بسیار بزرگی است."

 

 

1494298

 

 

آماترودا اعتراف می کند که این می تواند یک رویداد بسیار بزرگ باشد اما در عین حال برگزاری آن در مقطع کنونی غیر ممکن است و باید بعد از اتمام شیوع ویروس کرونا انجام شود.

 

این مربی بوکس معتقد است که بازی خیریه می تواند تماشاگران زیادی داشته باشد. او در این باره گفت: " من حس می‌کنم که این اتفاق می‌تواند در ملبورن آرنا که چیزی حدود ۱۰ هزار نفر گنجایش دارد رخ دهد. این فقط یک جنگ نخواهد بود بلکه یک رویداد بزرگ به حساب خواهد آمد."

با وجود پیشنهاد مطرح شده اما هنوز مشخص نیست که مایک تایسون تا چه میزان برای بازگشت رینگ بوکس تصمیم جدی داشته باشد. با این حال باید منتظر ماند و دید که واکنش اسطوره دنیای بوکس به این پیشنهاد چه خواهد بود.

دیدگاه‌ها