کد خبر : 1682684 | 19 اردیبهشت 1399 ساعت 13:20 | 12.1K بازدید | 0 دیدگاه

بواتنگ:

کاکا به من زنگ زد که به اورلاندو سیتی بروم

کوین پرینس بواتنگ، ستاره سابق میلان، فاش کرد که در آستانه رفتن به اورلاندو سیتی در لیگ آمریکا بود اما حتی این باشگاه برای به خدمت گرفتن او، از کاکا، دیگر ستاره سابق میلان، کمک گرفت.

کاکا به من زنگ زد که به اورلاندو سیتی بروم

به گزارش "ورزش سه"، بواتنگ که در این فصل به طور قرضی از فیورنتینا به بشیکتاش رفت، فصل گذشته مدتی هم برای بارسلونا بازی کرد. او که سابقه بازی در میلان، شالکه، تاتنهام و بروسیا دورتموند را هم دارد، فاش کرد که باشگاه آمریکایی اورلاندو سیتی هم به دنبال به خدمت گرفتن او بود اما به دلیل زمان کم تصمیم گیری، آن انتقال انجام نشد.

 

1375099

 

او به خبرنگاران گفت:" من در آستانه امضای قرارداد با اورلاندو بودم. آنها پیشنهادشان را ارائه دادند و من رابطه خوبی هم با مربی داشتم اما آنها فقط 10 ساعت به من برای تصمیم گیری وقت دادند و من گفتم:" بسیار خب، من باید به عنوان پدر، همسر و بازیکن تصمیم بگیرم." 10 ساعت کافی نبود؛ بنابراین پیشنهاد را رد کردم.

حتی کاکا که آنجا بازی می کرد، به من زنگ زد و گفت:" گوش کن، بیا اینجا. اورلاندو شهر فوق العاده ای است. تیم دارد خیلی بهتر می شود." خیلی نزدیک بود به ام ال اس بروم. همیشه به هر کسی که از من پرسیده، گفته ام که من عاشق ام ال اس هستم."

دیدگاه‌ها