کد خبر : 1683133 | 22 اردیبهشت 1399 ساعت 11:10 | 11.4K بازدید | 1 دیدگاه

سقوط سه تیم لیگ برتر انگلیس در صورت تعطیلی لیگ

دیلی‌میل می‌گوید لیگ برتر انگلیس قصد دارد در صورت تعطیلی این فصل، سقوط سه تیم قعر جدولی فعلی را به دسته پایین‌تر اعلام کند.

سقوط سه تیم لیگ برتر انگلیس در صورت تعطیلی لیگ

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه انگلیسی دیلی‌میل مدعی شد لیگ برتر انگلیس قصد دارد در صورت ادامه پیدا نکردن فصل 2019-2020، سه تیمی که در جدول فعلی در انتهای جدول قرار دارند را به دسته پایین‌تر بفرستد. به این ترتیب سه تیم نوریچ، استون‌ویلا و بورنموث در خطر سقوط قرار دارند.

 

1495662

 

 

درحالیکه امروز قرار است جلسه‌ای ویدیویی بین 20 باشگاه لیگ برتری برای تعیین تکلیف ادامه فصل برگزار شود، باشگاه‌هایی مثل استون‌ویلا و برایتون توانسته‌اند موافقت تعداد کافی از باشگاه‌ها را بدست بیاورند تا در جلسه امروز رای به تعویق تصمیم‌گیری درباره لیگ دهند. اما اکثریت باشگاه‌ها و مدیران لیگ برتر از این تلاشها عصبانی هستند و معتقدند باشگاه‌های ناراضی به دلیل نفع شخصی بر سر راه پروژه شروع مجدد لیگ از ماه خرداد سنگ‌اندازی می‌کنند. به همین علت لیگ برتر به این نتیجه برسدیه که در صورت عدم شروع لیگ، سه تیم قعر جدولی نوریچ، استون‌ویلا و بورنموث را به دسته پایین‌تر بفرستد.

 

سازمان لیگ برتر در جلسه امروز به باشگاه‌ها خواهد گفت که درصورت توافق آنها بر سر تعطیلی فصل جاری، این باشگاه‌ها بر اساس قانون ملزم خواهند بود ده‌ها میلیون پوند را به شرکت‌های پخش تلویزیونی عودت دهند.

 

1495664

 

دیلی میل می‌گوید در جلسه امروز برای تصویب هر پیشنهاد از 20 باشگاه، حداقل چهارده باشگاه باید به آن رای مثبت بدهند و با توجه به اینکه رسیدن به این حدنصاب برای هیچ پیشنهادی ممکن به نظر نمی‌رسد، این باعث شده طرفین در مواضع خود سرسختی نشان داده و حاضر به کوتاه آمدن نباشند.

 

بر اساس این گزارش، سازمان لیگ برتر خواهان شروع مجدد فصل و برگزاری مسابقات باقی‌مانده در استادیومهای بی‌طرف است و اکثر بازیکنان شاغل در این لیگ هم با این پیشنهاد موافقت دارند.

 

 

دیدگاه‌ها