کد خبر : 1683305 | 23 اردیبهشت 1399 ساعت 10:25 | 4.6K بازدید | 0 دیدگاه

هیچ باشگاه انگلیسی با زمین بی‌طرف موافق نیست

رئیس سازمان لیگ برتر انگلیس می‌گوید تمامی باشگاه‌های انگلیسی با برگزاری مسابقات در زمین بی‌طرف مخالف هستند و خواهان بازی در استادیوم‌های خودشان هستند.

هیچ باشگاه انگلیسی با زمین بی‌طرف موافق نیست

به گزارش "ورزش سه"، ریچارد مسترز، مدیر اجرایی ارشد سازمان لیگ برتر انگلیس می‌گوید تمامی باشگاه‌های حاضر در این لیگ با برگزاری بازی‌هایشان در زمین‌های بی‌طرف، در زمان شروع مجدد این فصل، مخالف هستند و ترجیح می‌دهند در زمین‌های خودشان به میدان بروند.

 

1495846

 

برنامه فعلی لیگ برتر برای برگزاری مسابقات در تعداد محدودی زمین بی‌طرف، با مخالفت شدید باشگاه‌ها مواجه شده و هواداران و کارشناسان درباره آن به دو دسته تقسیم شده‌اند. البته گفته می‌شود لیگ برتر قصد دارد از دولت انگلیس بخواهد که از تصمیم خود در این باره کوتاه بیاید. رئیس لیگ برتر می‌گوید مذاکراتی در این باره بین مقامات مسئول در جریان است.

 

رئیس لیگ برتر انگلیس در گفتگو با روزنامه میرر گفت:" باید دوباره تاکید کنم که همه ترجیح می‌دهند بازی‌هایشان را در زمین خودشان یا زمین حریف برگزار کنند تا در ورزشگاه‌های بی‌طرف. البته برخی باشگاهها بیشتر با این مساله مخالف هستند و بعضی کمتر".

 

1495845

 

مسترز در ادامه گفت:" در حال حاضر مذاکراتی در این باره جریان دارد و ما از زمان شروع اپیدمی کووید19 با مقامات مسئول در حال مذاکره و دیالوگ هستیم تا ببینیم شرایطی که می‌توان با ایجاد آنها لیگ برتر را دوباره از سر گرفت کدام است".

 

 

دیدگاه‌ها