کد خبر : 1683303 | 23 اردیبهشت 1399 ساعت 10:00 | 11K بازدید | 0 دیدگاه

انتقاد تند از تلاشها برای شروع زودهنگام فوتبال

رز: روحیه ملی به ما چه؟ فوتبالیست‌ها می‌میرند!

دنی رز ستاره تاتنهام با انتقاد شدید از پروژه شروع مجدد لیگ برتر می‌گوید تنها به سلامتش فکر می‌کند و بالا رفتن روحیه ملی و این حرفها برایش هیچ اهمیتی ندارد.

رز: روحیه ملی به ما چه؟ فوتبالیست‌ها می‌میرند!

به گزارش "ورزش سه"، دنی رز، ستاره تاتنهام با انتقادهایی خشم‌آلود به تلاشهای لیگ برتر انگلیس برای شروع مجدد رقابتهای این لیگ حمله کرده و می‌گوید وقتی سلامت بازیکنان در خطر است شروع مجدد لیگ به هیچ وجه اولویت نیست. او همچنین می‌گوید تنها به سلامتش اهمیت می‌دهد و حرفهایی مثل بالا رفتن روحیه ملی و مثل این برایش کوچکترین اهمیتی ندارد.

 

1469528

 

دولت انگلیس دیروز اعلام کرد که ورزشهای حرفه‌ای از تاریخ 1 ژوئن یعنی 12 خرداد می‌تواند از سر گرفته شود و البته مسابقات باید پشت درهای بسته باشد. باشگاه‌های لیگ برتری هم به مذاکره برای تعیین تاریخ رسمی برای شروع رقابتها ادامه می‌دهند.

 

دنی رز که به صورت قرضی از تاتنهام به نیوکاسل منتقل شده می‌گوید تا زمانی که تعداد افراد مبتلا شده به کووید19 به شدت کاهش پیدا نکند، شروع دوباره مسابقات فوتبال مسخره است. او در این باره گفت:" دولت می‌گوید می‌خواهد فوتبال را دوباره شروع کند چون این روحیه ملت را بالا می‌برد. روحیه ملت برای من کوچکترین اهمیتی ندارد. زندگی مردم در خطر است. تا زمانی که تعداد افراد مبتلا به شدت کاهش پیدا نکند، کسی نباید درباره شروع مجدد فوتبال حتی حرف بزند".

 

1495843

 

دنی رز در ادامه گفت:" مسخره است. خواهیم دید. خود من قرار است روز جمعه تست بدهم. ببینیم چه می‌شود. من به این حرفها و شایعات درباره تاریخ شروع لیگ برتر حتی گوش نمی‌دهم. از اینکه مردم بیمار شده‌اند خیلی متاسف و ناراحتم ولی فوتبال الان آخرین چیزی است که باید درست شود".

 

 

دیدگاه‌ها