کد خبر : 1683197 | 22 اردیبهشت 1399 ساعت 15:02 | 32.1K بازدید | 0 دیدگاه

چهار بازیکنی که فرگوسن هیچ وفت از آنها عصبانی نشد

رایان گیگز، ستاره سابق منچستریونایتد، فاش کرد که چند بازیکن این تیم از فریادهای معروف سرالکس فرگوسن در رختکن معروف به "سشوار" در امان بودند.

چهار بازیکنی که فرگوسن هیچ وفت از آنها عصبانی نشد

به گزارش "ورزش سه"، فرگوسن که در طول 26 سال حضور روی نیمکت منچستریونایتد، به جام های زیادی از جمله 13 قهرمانی در لیگ برتر و دو چمپیونزلیگ دست پیدا کرد، به دلیل رفتار قاطع در برخورد با ستاره ها هم معروف بود.

گیگز اکنون فاش کرد که تنها چند بازیکن از جمله کریس رونالدو و روی کین از برخوردهای آتشین این مربی اسکاتلندی در امان بودند.

او به beIN Sports گفت:" فقط سه-چهار بازیکن که او هرگز از آنها عصبانی نشد. یکی اریک کانتونا بود. برایان رابسون، روی کین و کریس رونالدو هم. همه آنها مثل خودش، در دسته برنده ها بودند. آنها در زمین کارشان را انجام می دادند؛ بنابراین او هرگز لازم ندید کاری با آنها داشته باشد.

 

1445597

 

بازی هایی بود که اریک هیچ کاری انجام نمی داد. نه گل می زد، نه مثل کارلوس تبس یا وین رونی می دوید و هیچ تاثیری در بازی نداشت اما فرگوسن می دانست که او دیر یا زود کارش را انجام می دهد.

ما در رختکن می نشستیم و فکر می کردیم " فرگوسن به او حمله خواهد کرد. این بار به او حمله می کند چون امروز هیچ کاری نکرد".

اما او هفته بعد گل پیروزی تیم را می زد یا یک لحظه جادویی را رقم می زد. بنابراین فرگوسن خیلی خوب نام های بزرگ را کنترل می کرد؛ تا زمانی که آنها در زمین کارشان را انجام می دادند، او آنها را به شکل متفاوتی مدیریت می کرد.

او استاد روانشناسی بود. او استاد گرفتن بهترین بازی ها از بازیکنان بود؛ چه با دست گذاشتن روی شانه آنها یا منفجر کردن آنها بین دو نیمه یا پایان بازی، یا بیرون گذاشتن آنها، در صورتی که می دانست این باعث واکنش مثبت آنها می شود."

دیدگاه‌ها