کد خبر : 1683265 | 22 اردیبهشت 1399 ساعت 20:41 | 29.5K بازدید | 0 دیدگاه

راه حل جدید بارسلونا و اینتر در مورد انتقال لائوتارو

بارسلونا و اینتر به راه حل جدیدی برای انتقال لائوتارو مارتینز به نوکمپ رسیده اند.

راه حل جدید بارسلونا و اینتر در مورد انتقال لائوتارو


به گزارش "ورزش سه"، لائوتارو مارتینز، مهاجم 22 ساله و آرژانتینی اینتر تبدیل به مهم ترین هدف تابستانی بارسلونا شده، اما اینتر نیز حاضر نیست به راحتی است بازیکن ارزشمند را از دست بدهد و شرایط دشواری برای فروش او تعیین کرده است. به نظر می رسد انتقالی 90 میلیون یورویی به علاوه انتقال یک بازیکن از بارسلونا به اینتر، کلید حل این انتقال خواهد بود.

 

1492629

 

گاتزتا دلااسپورت مدعی شد اینتر می خواهد یک مدافع راست از بارسلونا جذب کند و دو گزینه نلسون سمدو و امرسون پیش روی مدیران تیم قرار گرفته اند که امرسون در حال حاضر به صورت قرضی در رئال بتیس بازی می کند.

 

اگرچه اینتر مشکلی با جذب نلسون سمدو ندارد، اما گزینه مورد علاقه آنها امرسون است و احتمال زیادی وجود دارد انتقال لائوتارو مارتینز به نوکمپ با مبلغ 90 میلیون یورو به علاوه حضور امرسون در ترکیب نراتزوری صورت پذیرد. البته نسلون سمدو نیز مورد توجه اینتر بوده، اما دستمزد بالای این مدافع پرتغالی و همچنین پیشنهاد سیتی، اینتر را علاقمند به خرید امرسون کرده است. در صورت توافق در مورد این پیشنهاد، بارسلونا باید شش میلیون یورو به بتیس پرداخت کند تا قرارداد قرضی این بازیکن زودتر پایان پذیرفته و او راهی اینتر شود.

دیدگاه‌ها