کد خبر : 1683375 | 23 اردیبهشت 1399 ساعت 14:24 | 13.4K بازدید | 2 دیدگاه

کاناوارو:

سر زیدان به ماتراتزی زشت و باورنکردنی بود

کاپیتان تیم ملی ایتالیا در جام جهانی 2006 هنوز باور ندارد که زین الدین زیدان چگونه تصمیم به تنبیه مارماتراتزی در زمین گرفت.

سر زیدان به ماتراتزی زشت و باورنکردنی بود

به گزارش "ورزش سه"، در فینال جام جهانی 2006 بین فرانسه و ایتالیا بود که زین الدین زیدان به دلیل فحاشی مارکو ماتراتزی به خواهرش با سر به صورت او کوبید و خیلی زود با تصمیم داور اخراج شد. فرانسه سوار بر بازی بود و با ده نفره شدن، ایتالیا توانست شرایط را متعادل کرده و کار را به ضربات پنالتی بکشاند و سپس پیروز شود.

 

 

1485710

 

 

فابیو کاناوارو در مصاحبه با آاس و در مورد آن اتفاق عجیب در فینال گفت:« برای زیدان احترام زیادی قائلم و به خصوص برای خدماتی که به فوتبال چه به عنوان بازیکن و جه مربی انجام داده است ولی حرکت او واقعا زشت و اشتباه بود. یک خطای بزرگ و نابخشودنی.

در آخرین بازی خودتان آنگونه اخراج شوید، واقعا دردناک است. در زمین ممکن است هر حرفی بین بازیکنان رد و بدل شود ولی همه چیز باید همانجا بماند. در آن صحنه فقط ماترازی سقوط نکرد بلکه زیدان هم با او سقوط کرد. دیدن صحنه خروج زیدان از زمین به آن شکل، برایم غم انگیز بود. هنوز صدای ضربه ای که زیدان به ماتراتزی زد، درون گوشم است. بارها آن را به یاد می آورم و باید بگویم که اتفاق تلخی بود.»

 

 

1492942

 

 

مارادونا:« زمانی که مارادونا در ناپولی بازی می کرد، من توپ جمع کن ورزشگاه سن پائولو بودم. صحبت از مارادونا برایم ساده است چون هر شنبه و یکشنبه بازی هایش را تماشا می کردم. مقابل مسی و رونالدو بازی کرده ام ولی دیه گو چیز دیگری بود. فوتبال در آن زمان بسیار سخت تر بود و مدافعان بی واهمه خطا می کردند. مارادونا در فوتبال کنونی کار راحت تری پیش رو داشت و افتخارات بیشتری هم کسب می کرد.»

دیدگاه‌ها